|
עוד חודש לשחרור isos 7 מי יהיו נציגים ישראלים בדיסק הכפול ?
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
isos 1 - yahel - going up
isos2 - ln movement - golden desert (liran shoshan/natali dadon
isos3 - argonaut - your body is a temple (moshik shlomy
isos4 - electric pulse - white noise (roi berkovitch)
isos5 - ------
isos 6 - maor levi - reflect
האם יהיה לנו נציג או לא? |
|
|
| Shahar |
| אתה מאמין שהאוסף הזה מזמן לא מחדש כלום ולא מעניין? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה מאמין שהאוסף הזה מזמן לא מחדש כלום ולא מעניין? |
Maybe that is your stupid, biased opinion...ISOS 4, Disk 1 contains the best opening (8 tracks) I've ever heard, along with ASOT 2006, Disk 2; ISOS 5 has got many serious jewels as well. ISOS 6 I've barely listened to, but relying on my knowledge of the tracklist you are just blabbering: the man still makes high-profiled, interesting, variated mixes... |
|
|
| vit048 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה מאמין שהאוסף הזה מזמן לא מחדש כלום ולא מעניין? |
isos
תמיד מעניין ומחדש הרבה דברים.
בכל אוסף כזה אנחנו מגלים כישרונות חדשים כמו
ANDY DUGUID לדוגמה באוסף אחרון
וטראקים מיוחדים שמכינים אותם במיוחד לאוסף.
גם השנה אני יכול להגיד לך שיהיו הרבה דברים מענינים
ככה רק ניחוש שלי שבדיסק יהיה טראק חדש של
FIRST STATE ַ ANITA KELSEY
רק ככה אני מסביר שטראק מוכן לפני חודש ולא שודר באף סאט |
|
|
| Viber |
Unmixed Version only!:D
Some asian flutes, huh? |
|
|
| .A.Y. |
| לאלקטריק פולס קוראים רון, והוא יהודי אבל לא ישראלי:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
לאלקטריק פולס קוראים רון, והוא יהודי אבל לא ישראלי:) |
טעות קלה בידך.
הוא בן למשפחה שירדה מישראל כשהוא היה בן 3 או 4
היו גרים בצפון אם אינני טועה בחיפה. |
|
|
| .A.Y. |
| חחח לא יודע מה איתך אבל במושגים שלי, כשבנאדם גר רוב חייו (כולל היום) בקנדה, הוא כבר לא ישראלי:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
חחח לא יודע מה איתך אבל במושגים שלי, כשבנאדם גר רוב חייו (כולל היום) בקנדה, הוא כבר לא ישראלי:) |
בגלל זה אמרתי רק טעות קלה :)
אני חושב שהוא רואה את עצמו כישראלי קנדי - מתכנן לחזור לכאן כשהוא יהיה בגיל מתאים. אבל כאן אנו מסתמכים על הזכרון שלי על סמך שיחות עם חבר טוב שלו שמזמן לא דברתי איתו...אז לך תדע.. |
|
|
| sh33p |
--------------------------------------------------------------------------------
Disc 1:
1. Banyan Tree - Feel The Sun Rise
2. Andy Duguid featuring Leah - Wasted
3. King Unique - Yohkoh (King Unique Original Mix)
4. Motorcitysoul - Space Katzle (Jerome Sydenham Remix)
5. Three Drives - Feel The Rhythm (Ton TB Dub Mix)
6. Rachael Starr - To Forever (Moonbeam Remix)
7. Jerry Ropero featuring Cozi - The Storm (Inpetto Remix)
8. Kamui - Get Lifted
9. Cary Brothers - Ride (Tiesto Remix)
10. Airbase featuring Floria Ambra - Denial
11. Dokmai - Reason To Believe
12. Cressida - 6AM (Kyau & Albert Remix)
13. Allure featuring Christian Burns - Power Of You
14. Clouded Leopard - Hua-Hin
Disc 2:
1. Steve Forte Rio featuring JES - Blossom (Lounge Mix)
2. Zoo Brasil - Crossroads
3. Beltek - Kenta
4. Sied van Riel - Rush
5. Tiesto - Driving To Heaven (Mat Zo Remix)
6. Carl B. - Just A Thought
7. Kimito Lopez - Melkweg
8. JPL - Whenever I May Find Her (Joni Remix)
9. Estiva vs. Marnix - Casa Grande
10. Existone - Wounded Soul
11. Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Guiseppe Ottaviani Remix)
12. Hensha - The Curtain
13. DJ Eremit - Tanz Der Seele (YOMC Remix)
14. Manilla Rising - Beyond The Stars |
|
|
| vit048 |
mat zo
יהודי
גם משהו :D |
|
|
| sh33p |
WTF?
אילן למה אתה עורך לי את הפוסטים???
"Last edited by Glenn-Holmes on May-20-2008 at 21:32" |
|
|
|
|