return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
נכון שיותר כייף בלי חתימות ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
חחחח אני יכול להבין רק את רונן

אבל מבחינת נוחות לדעתי באמת זה סבבה שיוציאו הגבלות

גם למשל למרות שיש לי פס רחב

אני בטוח שרונן החתימות שלך באיכות תמונה גבוהה, אני למשל דחסתי חושילינג את החתימה שלי

כדי לאפשר ליוזרים המסכנים עם ה 56 לעבור במהירות בין דפי הפורום השוניםם


(כמה מתחשב מצידי)
:wtf:
eXeTik
אני דווקא ממש מבין את זה, יש פה אנשים שלא שמים זין על אנשים עם חיבור איטי
Tu_face
לדוגמא, שם חתימה מעל
150kb

למרות האכות של החתימןת שלי אף אחת בחיים לא עוברת את ה
30k
המקסימום שבמקסימום היא תהיה 31 32 ככה...
NeMeSiS1234
טוב אם זה כל כך מפריע לכם שאין חתימות אז חכו שבוע וכל מי שהחתימה שלו מוגזמת אז שפשוט "יתקן" אותה
Hell_Copter
כן כל פעם שאני עובר ליד החתימה של טו פייס נתקע לי האתר לכמה שניות
זה מעצבן אחושילינג!!!

סוואמפר עכשיו מדבר יעני עם המודים כדי לקבוע איזה גודל של חתימה מותר וכאלה דברים וגם על תמונות מאתרים
נקווה שיהיה טוב
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אם זה כל כך מפריע לכם שאין חתימות אז חכו שבוע וכל מי שהחתימה שלו מוגזמת אז שפשוט "יתקן" אותה


כל הרעיון ממה שאני הבנתי, זה שהורידו את החתימות כדי לעבור עליהם אחת אחת והוריד את האלה שלא עומדות בחוקים החדשים
Agent-Fire
quote:
Originally posted by eXeTik


כל הרעיון ממה שאני הבנתי, זה שהורידו את החתימות כדי לעבור עליהם אחת אחת והוריד את האלה שלא עומדות בחוקים החדשים


אז זה אומר שהוא ממש משועמם...

בכל מקרה... הגודל של החתימות של אקסיטיק פלוס איזה טקסט קטן יהיה הכי טוב...
ונקווה שבחוקים לא יתנו לכולם לשים את עשרת הטראקים האהובים אליהם...
או משהו בסגנון... כי זה יוצא יותר גדול מההודעה שהאנשים כותבים ואז זה סתם מפריע...
Scorchio
ברור שבלי חתימות
אני מוריד אותם בפרופיל שלי
זה מעלה דפים הרבה יותר מהר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
ברור שבלי חתימות
אני מוריד אותם בפרופיל שלי
זה מעלה דפים הרבה יותר מהר


איך אני אוהב את כל האלה עם האנטרנט המהיר שמתבכיינים על זה שזה מוריד להם את המהירות מ 100 ל 98 קיי
Ariels
רועי, תגדיל את הקייץ' של האינטרנט ואז כל התמונות יעלו לך מההארדדיסק
ככה אני עובד

ואני אישית חושב שאפשר להוריד את האייקון הדבילי ליד השם משתמש ולהשאיר רק חתימה
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


איך אני אוהב את כל האלה עם האנטרנט המהיר שמתבכיינים על זה שזה מוריד להם את המהירות מ 100 ל 98 קיי


מה הקשררר
קודם כל נתחיל מזה שאני לא עובר את ה 65

ונמשיך עם זה שבגלל שאני לא שולח על יותר מ 10

אז כל ה
UPLOAD דפוק,
וזה הגורם הכי משפיע על גלישה באינטרנט

אז אל תזיין את השכל, וגם לי קורא מדי פעם שלוקח הרבה זמן להעלות דפים

Ariels
זה תלוי בעיקר באתר שממנו אתה מוריד ולא בקצב שלך
eXeTik
זה לא קשור חן, הסרבר של טראנסאדיקט איטי ובגלל זה לוקח לו לפעמים לטעון דפים... הבעיה זה מהצד של הסרבר, לא מהצד שלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement