|
נכון שיותר כייף בלי חתימות ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחח אני יכול להבין רק את רונן
אבל מבחינת נוחות לדעתי באמת זה סבבה שיוציאו הגבלות
גם למשל למרות שיש לי פס רחב
אני בטוח שרונן החתימות שלך באיכות תמונה גבוהה, אני למשל דחסתי חושילינג את החתימה שלי
כדי לאפשר ליוזרים המסכנים עם ה 56 לעבור במהירות בין דפי הפורום השוניםם
(כמה מתחשב מצידי)
:wtf: |
|
|
| eXeTik |
אני דווקא ממש מבין את זה, יש פה אנשים שלא שמים זין על אנשים עם חיבור איטי
Tu_face
לדוגמא, שם חתימה מעל
150kb
למרות האכות של החתימןת שלי אף אחת בחיים לא עוברת את ה
30k
המקסימום שבמקסימום היא תהיה 31 32 ככה... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| טוב אם זה כל כך מפריע לכם שאין חתימות אז חכו שבוע וכל מי שהחתימה שלו מוגזמת אז שפשוט "יתקן" אותה |
|
|
| Hell_Copter |
כן כל פעם שאני עובר ליד החתימה של טו פייס נתקע לי האתר לכמה שניות
זה מעצבן אחושילינג!!!
סוואמפר עכשיו מדבר יעני עם המודים כדי לקבוע איזה גודל של חתימה מותר וכאלה דברים וגם על תמונות מאתרים
נקווה שיהיה טוב |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אם זה כל כך מפריע לכם שאין חתימות אז חכו שבוע וכל מי שהחתימה שלו מוגזמת אז שפשוט "יתקן" אותה |
כל הרעיון ממה שאני הבנתי, זה שהורידו את החתימות כדי לעבור עליהם אחת אחת והוריד את האלה שלא עומדות בחוקים החדשים |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כל הרעיון ממה שאני הבנתי, זה שהורידו את החתימות כדי לעבור עליהם אחת אחת והוריד את האלה שלא עומדות בחוקים החדשים |
אז זה אומר שהוא ממש משועמם...
בכל מקרה... הגודל של החתימות של אקסיטיק פלוס איזה טקסט קטן יהיה הכי טוב...
ונקווה שבחוקים לא יתנו לכולם לשים את עשרת הטראקים האהובים אליהם...
או משהו בסגנון... כי זה יוצא יותר גדול מההודעה שהאנשים כותבים ואז זה סתם מפריע... |
|
|
| Scorchio |
ברור שבלי חתימות
אני מוריד אותם בפרופיל שלי
זה מעלה דפים הרבה יותר מהר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ברור שבלי חתימות
אני מוריד אותם בפרופיל שלי
זה מעלה דפים הרבה יותר מהר |
איך אני אוהב את כל האלה עם האנטרנט המהיר שמתבכיינים על זה שזה מוריד להם את המהירות מ 100 ל 98 קיי |
|
|
| Ariels |
רועי, תגדיל את הקייץ' של האינטרנט ואז כל התמונות יעלו לך מההארדדיסק
ככה אני עובד
ואני אישית חושב שאפשר להוריד את האייקון הדבילי ליד השם משתמש ולהשאיר רק חתימה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איך אני אוהב את כל האלה עם האנטרנט המהיר שמתבכיינים על זה שזה מוריד להם את המהירות מ 100 ל 98 קיי |
מה הקשררר
קודם כל נתחיל מזה שאני לא עובר את ה 65
ונמשיך עם זה שבגלל שאני לא שולח על יותר מ 10
אז כל ה
UPLOAD דפוק,
וזה הגורם הכי משפיע על גלישה באינטרנט
אז אל תזיין את השכל, וגם לי קורא מדי פעם שלוקח הרבה זמן להעלות דפים |
|
|
| Ariels |
| זה תלוי בעיקר באתר שממנו אתה מוריד ולא בקצב שלך |
|
|
| eXeTik |
| זה לא קשור חן, הסרבר של טראנסאדיקט איטי ובגלל זה לוקח לו לפעמים לטעון דפים... הבעיה זה מהצד של הסרבר, לא מהצד שלך |
|
|
|
|