|
מישהו מכיר את ליאור עטר ???
|
View this Thread in Original format
| Vman |
סיימתי עכשיו לשמוע את ה
GLOBAL UNDERGROUND 22
ואחד הטראקים האחרונים בדיסק השני הוא קטע ברייק ביט מדהים שנקרא
LO-STEP FEAT. LIOR ATTAR - ROOTS
אז יש שם ווקלס בעיברית של זמר מזרחי ששר "אהבת עולם"
פשוט טראק מדהים!!!!!!!! |
|
|
| Flotser |
עטר זה עיראקי,
חולה על עיראקים:tongue2
באמת נשמע שווה, אני מצאתי את השיר ב
AG
אבל אף אחד לא משתף את זה בינתיים. |
|
|
| Vman |
חוץ מזה בדיסק יש שני קטעים של ישראלים
Flash Brothers - Sarcasem
Guy Gerber & Sahar Z. - Kenny's Back
מומלץ לקנות את הדיסק ולהנות
ד"א הדיסק יקר כ135 שקלים ראו הוזרתם... |
|
|
| TranceGiant |
| Wow Im dying to get ma hands on seaman's Melbourne. how is the style of the mix? As trancy as his previous GU's? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
זה לא בשבילי הסוג הזה של המוזיקה
אבל תהנו |
|
|
| Vman |
| If you heared the previous 21 by deepdish you will adore this one its progressive house with tribels and breaks |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא אוהב את כל הסידרה של גו'ס ... כמו שנמסיס אמר
| quote: | זה לא בשבילי הסוג הזה של המוזיקה
אבל תהנו |
ודרך אגב אודי...
טראנסג'יאנט מבין עברית... יעני יש לו את הפונטים במחשב |
|
|
| DjChook |
לא אוהב
GU
פעם האחים שלי שמעו את זה
עכשיו אחד שומע אמטיוי / לטינית ואחד שומע טראנס / פסיכודאלי |
|
|
| Scorchio |
LO-STEP = Ofer Nisim
אם אני לא טועה
הוא מפיק מוזיקת דיפ ממש יפה
תורידו
Ofer Nisim - Ecxited
שווה...
בכלל המון הרכבים ישראליים נכנסו עכשיו לסטים של הגלובל
סאשה מנגן את פלאש חופשי
שלא נדבר עם מושיק ושלומי זידן שדיגוויד מנגן אותם... |
|
|
| Vman |
לא אין מצב שזה עופר ניסים
בהערות כתוב ככה:
09 Lo-Step fet. Lior Attar - The Roots. written & produced by Phil K, Luke Chable and Lior Attar. mixed by DB at Nubreed Studios Melborne Licensed courtesy of TC Artistic Managment. |
|
|
| Scorchio |
ואללה
אז מעניין מאיפה צץ לנו פתאום ליאור עטר |
|
|
|
|