return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מישהו מכיר את ליאור עטר ???
View this Thread in Original format
Vman
סיימתי עכשיו לשמוע את ה
GLOBAL UNDERGROUND 22
ואחד הטראקים האחרונים בדיסק השני הוא קטע ברייק ביט מדהים שנקרא
LO-STEP FEAT. LIOR ATTAR - ROOTS

אז יש שם ווקלס בעיברית של זמר מזרחי ששר "אהבת עולם"
פשוט טראק מדהים!!!!!!!!
MoSH_MaN
ואללה?
פשששש
Flotser
עטר זה עיראקי,

חולה על עיראקים:tongue2

באמת נשמע שווה, אני מצאתי את השיר ב
AG
אבל אף אחד לא משתף את זה בינתיים.
Vman
חוץ מזה בדיסק יש שני קטעים של ישראלים
Flash Brothers - Sarcasem

Guy Gerber & Sahar Z. - Kenny's Back

מומלץ לקנות את הדיסק ולהנות
ד"א הדיסק יקר כ135 שקלים ראו הוזרתם...
TranceGiant
Wow Im dying to get ma hands on seaman's Melbourne. how is the style of the mix? As trancy as his previous GU's?
NeMeSiS1234
זה לא בשבילי הסוג הזה של המוזיקה
אבל תהנו
Vman
If you heared the previous 21 by deepdish you will adore this one its progressive house with tribels and breaks
Hell_Copter
אני לא אוהב את כל הסידרה של גו'ס ... כמו שנמסיס אמר

quote:
זה לא בשבילי הסוג הזה של המוזיקה
אבל תהנו


ודרך אגב אודי...
טראנסג'יאנט מבין עברית... יעני יש לו את הפונטים במחשב
DjChook
לא אוהב
GU

פעם האחים שלי שמעו את זה

עכשיו אחד שומע אמטיוי / לטינית ואחד שומע טראנס / פסיכודאלי
Scorchio
LO-STEP = Ofer Nisim
אם אני לא טועה
הוא מפיק מוזיקת דיפ ממש יפה
תורידו
Ofer Nisim - Ecxited
שווה...
בכלל המון הרכבים ישראליים נכנסו עכשיו לסטים של הגלובל
סאשה מנגן את פלאש חופשי
שלא נדבר עם מושיק ושלומי זידן שדיגוויד מנגן אותם...

Vman
לא אין מצב שזה עופר ניסים
בהערות כתוב ככה:
09 Lo-Step fet. Lior Attar - The Roots. written & produced by Phil K, Luke Chable and Lior Attar. mixed by DB at Nubreed Studios Melborne Licensed courtesy of TC Artistic Managment.
Scorchio
ואללה
אז מעניין מאיפה צץ לנו פתאום ליאור עטר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement