return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Partij van de Toekomst
View this Thread in Original format
DJ Bazz
was vanmiddag ff aant surfen en nog ff de politieke partijen aant checken. ik kwam ook bij deze partij terecht, die standpunten van hen vind ik wel lachen en het forum daar rulez vet!!:D :D

link: PvdT

ik ben btw 'biertjuh?' op het forum
Joost008
Ministerie van Feestzaken:D :D
whehehe Dreug
raoel
Bij die man zit echt een steekje los.
Wel grappig, maar dat nemen ze in Den Haag echt niet serieus.

Alleen al zijn reclame in de zendtijd van politieke partijen.
Das echt belachelijk.
Blik
Johan Vlemmix :D

een minister van feest, minister van feest, heeft nederland nooooodig
goed voor de lijn en goed voor de partij maakt zeuren overbooooodig

of zoiets :p
moogwai
Echt wel lachen die partij :D Ze hebben nog goede punten ook...:

quote:
Stemmen:
Om het stemmen in Nederland te bevorderen moet er naast een mogelijke onkostenvergoeding, ook de mogelijkheid komen om 'geen van allen' of 'deze zeker niet' te stemmen.


quote:
Studiefinanciering:
Er moet teruggegaan worden naar een vorm van studiefinanciering die het studeren weer bevordert, i.p.v. belemmert.


:D :D :D :D
franzelare
Hij is wel cool ja, ik zat er eerst aan te denken om op het te gaan stemmen maarja dat is toch een verloren stem want hij komt nooit in de kamer!

maar een een minister van feest mag er van mij wel komen!
kolkiewolkie
komt ie nou mee! :D :p :p

als ik dit geweten had...

(ok, ff serieus, ze hebben wel een paar chillen idtjes, maar op essentiele vlakken schieten ze wel een beetje te kort... kmoet wel bekennen dat ik nog nie alles gelezen heb, maar dat iedere dag een feest moet zijn spreekt me wel aan eigenlijk :) )

EDIT: ik zie er toch maar vanaf:

quote:
3) Willen is niet langer kunnen.
Veel overtredingen kunnen fysieker worden bestraft. Zo kan een herhaaldelijk snelheidsovertreder een verplichte snelheidsbegrenzer in zijn auto geplaatst krijgen, zodat hij simpelweg niet meer te hard kan rijden. Het vrijwillig plaatsen van zo'n apparaat kan weer voorkomen dat hij 'per ongeluk' te hard rijdt, zodat dat niet meer als smoes kan worden aangevoerd. Op deze manier hoeft er alleen 'gejaagd' te worden op nieuwe overtreders, terwijl de oude overtreders via GPS en internet door thuiswerkers kunnen worden gecontroleerd (als onderdeel van de straf), wat weer een taakverlichting is voor 'het blauw op straat'.



:whip:

maar deze is:

quote:
07) Jeugdcriminaliteit:
Naast bestrijden van de symptomen, moet er ook meer aandacht komen voor het voorkomen. 'Opvoedcursussen' voor (aspirant-)ouders en een betere informatievoorziening, moeten hierbij helpen. Het is namelijk curieus dat een van de belangrijkste taken in een mensenleven, het kunnen opvoeden van kinderen, als vanzelfsprekend wordt gezien


vind ik niet slecht eigenlijk.....zeker niet nadat ik van mijn broer hoorde dat een groep snotapen van 12 jaar de parkeerplaats op zijn werk met auto's daarop gebombardeerd hadden met stenen (resultaat: diverse auto's zwaar beschadigd, diverse auto's zelfs total los)....

.... als je een beetje fatsoenlijk opgevoed bent doe je dat niet d8 ik...
Dj Lex
Las in de krant dat ze WEL 6000 stemmen hadden gehad. Hij was blij dat er mensen waren die vertrouwen in hem hadden. Lol geen zetel dit jaar voor Johan. Maybe next time?
Kamaya
Wat een kneus!!!!


ff serieus, dit is belachelijk!!!
franzelare
Ik vind het wel super cool

die vent heeft echt humor!!

en niets nuttigs in zijn leven tedoen!!
ik las ookal dat hij een weddenschap had dat wanneer hij geen zetel won dat hij lopend naat rome ging, nou dat wordt dus een mooi eind waggelen voor hem want hij heeft geen zetel :D

BlaiR.WitcH
hij heeft waarschijnlijk gedacht dat er in een land met 15+ miljoen mensen wel 60.000 idioten zouden wonen die op zijn party zouden gaan stemmen...
Lekker wandelen maar:stongue: :stongue:
raoel
Schijnbaar had onze johan zelfs 10.000 :crazy: stemmen gekregen.
Dat er zoveel gekken in Nederland zijn had ik niet verwacht.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement