return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dance Valley 2001 Mixed By Ferry Corsten
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
דיסק ישן עם לא מעט קטעים נוסטלגיים מהימים שבהם פרי קורסטן היה יוצר ומנגן המון קטעיים מלודיים בסטים שלו. נתקלתי בו בחיפוש אחר דיסקים
בחנות דיסק סנטר שבדיזנגוף סנטר



קישור לדיסק באמאזון
http://www.amazon.com/Live-at-Dance-Valley-2001/dp/B00005Q41Y

הסיבה העיקרית ש-7 שנים אחרי קניתי אותו היתה המחיר המגוחך - מחיר שאם תתאמצו לחפש תמצאו עוד מציאות במחיר דומה באותה חנות נפלאה

10 שקלים

כן כן
10 שקלים
דיסק מקורי מ-2001 שמששמע אז מוזיקה בוודאי נתקל בו כבר אז
10 שקלים

מציאה!
Vortex_SA
זה כמו פעם אחת שמצאתי תקליט מקורי של
coco jambo
למי שזוכר... אחד השירים האהובים עליי :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Vortex_SA
זה כמו פעם אחת שמצאתי תקליט מקורי של
coco jambo
למי שזוכר... אחד השירים האהובים עליי :)


בדיסק סנטר יש עוד מציאות
מרקו וי מסנסיישן אם אני לא טועה לא זוכר איזה שנה גם ב-10 שקל
היו עוד כמה שאני לא ממש זוכר כבר.
ויש גם המון אוספים שהיו יוצאים בארץ בסוף ה-90 תחילת ה-2000 עם קטעים נוסטלגיים - שוב במחיר של 10 שקל לפעמים גם לדיסק כפול

ממש שווה
uzi
מאוד מומלץ לקנות דברים באינטרנט אחרי שהתישנו איזה שנתיים והם זולים... רק שימו לב לדמי המשלוח ולאיכות המוצר.
אפשר למצוא דברים מדהימים!
EBAY
עשו מזה הון עתק.
-AP-
האוספים של פרי קורסטן מסוף שנות ה90 ועד 2002 היו האוספים הכי טובים שיש לטראנס להציע מבחינתי.
אז - כשעוד הייתי בכיתה ו', ושמעתי את
Ferry Corsten - Live at Innercity 99
הבנתי שהבנאדם גאון.
מאז ועד היום זה אחד האוספים האהובים עליי מכל הזמנים, וגם הדאנס ואלי מ2001 נכלל ברשימה. בכלל, פרי הפציץ בשנים ההן. למרות שאני מתחבר גם לסגנון שלו כיום, אין על האנרגיות והמלודיות של השנים ההן.
מה שרק אומר שלמוזיקה טובה אין גיל.
אם היית אומר לי עכשיו שיש לקנייה את האוסף של פרי מאינרסיטי 99 ועוד ב10 שקל, הייתי רץ לקנות.
uzi
חברים, אם כבר פרי קורסטן, אז לא לשכוח שיש לו תוכנית בת שעה כל יום רביעי ב 9 בערב ברדיו:
WWW.DI.FM
פרוג, דאנס, קצת אלקטרו ובסוף טראנס - תוכנית באמת חמודה.
לא לשכוח שהבחור עדיין מחתים קטעי טראנס נהדרים ללייבל שלו.
LEMON & EINAR K
זה תגלית שלו!
Glenn-Holmes
האוסף מהאינרסיטי זה אחד הדיסקים המדהימים שאי פעם יצאו בטראנס ובוודאי לדעתי שהטוב ביותר של פרי
דיסק שגם אם אני אמצא ב-40-50 ש"ח אני אקנה כי הוא פשוט מסע שמתחיל ולא מפסיק לעבור דרך קטעים נוסטלגיים מדהימים - סט שבנוי פשוט נהדר. אלכס אני חייב להגיד שאני מאוד מסכים עם מה שאמרת ומעבר לזה...גם סטים נוסטלגיים שלו תמיד היו אצלי עד תחילת שנות ה-2000 במקום הראשון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement