return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Main Forums > Chill Out Room

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Interracial couples (pg. 5)
View this Thread in Original format
CranberryJuice
quote:
Originally posted by elFreak
it took a moment for you to clue in not because you aren't racist but just because you are a thick twat.

ps sex with korean girls is so much better than with white girls.

white is dead

comment ça white is dead?:(

:D tu pourrais devenir un coréen d'adoption et te mettre a la chanson devenir une vraie celebrité là bas

:D

surtout que vu que tu as un look occidental tu dois faire tourner les coeurs et les filles non? ;)
Palladium
a guat with a puerto rican, now that's fukin weird

so are heidi klum + seal :nervous:

srsly, stop hating you racist guat. this is coming fom a brown mexican with a white dutch girl
elFreak
quote:
Originally posted by CranberryJuice
comment ça white is dead?:(

:D tu pourrais devenir un coréen d'adoption et te mettre a la chanson devenir une vraie celebrité là bas

:D

surtout que vu que tu as un look occidental tu dois faire tourner les coeurs et les filles non? ;)

je veux marier un coreene. c pas des saloppes ou des grosses "toutounes" qui se pensent trop hot meme si ils sont degeux comme la pluspars des blanches. Old school baby. Fait moi a manger et masse moi les pieds.yessssssssssssssssssssssssssss

dans 20 ans ca l'existe plus les blancs. Je vais toute les mettres brun.

/saoul poste lol
CranberryJuice
quote:
Originally posted by elFreak
je veux marier un coreene. c pas des saloppes ou des grosses "toutounes" qui se pensent trop hot meme si ils sont degeux comme la pluspars des blanches. Old school baby. Fait moi a manger et masse moi les pieds.yessssssssssssssssssssssssssss

dans 20 ans ca l'existe plus les blancs. Je vais toute les mettres brun.

/saoul poste lol

:stongue: :stongue:

tu as oublié le apporte moi une biere et mon diner ....je suis sur le canapé en train de regarder la télé .:toothless
elFreak
encore du bibimbob et kimchi bebe!

en plus ils sont toutes petites...c brutal.
Thunder5
quote:
Originally posted by nchs09
I am brown and you are white.... weirds me out:nervous:

:tongue2

you're weird. :thepirate
Trance Nutter
quote:
Originally posted by iammesol
Half of her was white

which half? top half or bottom, left or right?
varun
Don't bother me.
Except one woman, rest of my prior relationships have been inter-racial.

However, inter-racial relationships are tough to blossom into marriages due to inescapable cultural barriers.
Halcyon+On+On
lol, mudsharks
Akridrot
quote:
inescapable cultural barriers.

loooooooooool :stongue:

iammesol
quote:
Originally posted by Alex
Top half or bottom?

Her back is white. Her feet are white. Everything else is brown.

quote:
Originally posted by Trance Nutter
which half? top half or bottom, left or right?

repost
bananas
doesn't bother me
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement