return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Laatste aanmelding vandaag :-P
View this Thread in Original format
magrec
Ok vanaf morgen kunnen we stemmen op de 3 nieuwe mods voor het forum Heeft iedereen die mod wil worden zich nu al aangemeld (zo niet dan moet je me Vandaag nog ff PM sturen!!!!)

Kheb ff nagedacht over hoe er gestemd gaat worden maar ik heb het ongeveer zo bedacht:

Kheb een formulier met scriptje gemaakt....
Daar kunnen jullie een top 3 van mods kiezen (nummer 1 krijgt 3 punten nummer 2 krijgt 2 etc..)

Die resultaten worden naar mij gemaild en iedereen kan stemmen tot woensdag en dan heb ik alle resultaten en dan worden alle resultaten door mij hier op het forum gezet en dan euh ja dan :rolleyes:

naja ik denk dat het een goed idee is maar als jullie mij niet vertrouwen ofzo dan wil ik het best iemand anders het laten doen...

het formulier ziet er ongeveer zo uit :D



:stongue:


grtz magrec
DJ Bazz
ik vind het wel allemaal heel tof dat je het zo hebt gemaakt, maareh je kan toch ook gewoon een poll houden op het forum. mensen kunnen dan maar op één persoon stemmen maar dat is dan jammer dan hoor. er komen echt wel genoeg stemmen. enneh het is niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor, maar het lijkt me gewoon makkelijker om het simpel(er) te houden
AFTERNATIVE
Ik vind het er flex uitzien, vind het wel een goed systeem:thepirate
Cosmic Guy
Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch...
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch...


nope, kan niet, alsje geen member bent kunje NIET stemmen in een poll

maare Magrec , alsje bij dat scriptje van jou gstemd hebt, en je wist je cookies, kunje dan zeker weer stemmen?
Cosmic Guy
Nee, dat weet ik. Maar members kunnen wel eindeloos blijven stemmen toch? Vandaar
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Nee, dat weet ik. Maar members kunnen wel eindeloos blijven stemmen toch? Vandaar


nee horr , dat kan niet

enne Magrec nog wat , op die manier van jou kamn IEDEREEN stemmen en dan ook nog op verschillende pc's

mijn idee :

Gewoon in een thread stemmen , en dan aleen je stem erin zetten , geen andere onzin (/me kijkt naar Optimus;) ) want anders isset niet meer overzichtelijk , op deze manier weetje zeker dat er eerlijk gestemd is:eyespop:
M5
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE


nee horr , dat kan niet

enne Magrec nog wat , op die manier van jou kamn IEDEREEN stemmen en dan ook nog op verschillende pc's



misschien dat je daarom je naam moet invullen? :eyespop:
Joost008
Als je hier een poll gaat houwe en iemand wil zoooooooooooooooo graag mod worde kan die toch ook meerdere gebruikersnamen gaan aanmaken en dan meerdere keren stemmen:D:D
Das dan denk ik wel voor de lui die er door geobsedeerd zijn..ofzo:p
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by M5


misschien dat je daarom je naam moet invullen? :eyespop:


oops, whehe , nieteens gezien , sorry Magrec :thepirate

magrec
quote:
Originally posted by Joost008
Als je hier een poll gaat houwe en iemand wil zoooooooooooooooo graag mod worde kan die toch ook meerdere gebruikersnamen gaan aanmaken en dan meerdere keren stemmen:D:D
Das dan denk ik wel voor de lui die er door geobsedeerd zijn..ofzo:p


euh naja dat gaat ook niet werken ik meende dat blik zei dat je pas na 2 weken van aanmelding op het forum kan komen...:D

Ik heb zowiezo wel in de gaten wanneer iemand de boel aan het verzieken is....:thepirate verwacht niet dat dat gaat gebeuren :gsmile:


en het was ook een goede html oefening voor me aangezien ik binnenkort tentamen html heb :eyespop: :crazy:


owja het is gewoon een formulier wat je invult en dat wordt naar mij toe gemaild :haha: :haha: :D
TranceFool
Ziet er mooi uit man :)

Ohja.....ik hoop wel dat de mods die zich hebben aangemeld wel zo eerlijk zijn om niet op zichzelf te stemmen :)....of is dat ook toegestaan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement