return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Monday Bar Black & White Cruise 30 maj - 1 juni
View this Thread in Original format
Funfrock
Kort och gott, vem kommer?

Räkna med mig i alla fall! :)
MiB
jag! =) va o beställde pass idag som dom sa att man måste ha på Tallink för dom hade haft folk som inte kommit med på bara leg. sem fick jag mail från mondaybar att det räckker visst med bara leg.. suck 400 riksdaler åt skogen.. hm men men.. =)

ska bli kul som fan.. första kryssen jag åker på..

cheers /MiB
Aendy
Hade planerat att gå på detta för att fira min fölsedag, blir att jag flyttar på den dagen istället så jag fick stryka detta... tyvärr.
SWE_TRANCE
Jag är där som vanligt :)
Hoppas på samma drag som förra året, Sundeck var grymt!!
BTW, pass ska inte längre behövas då Estland numera (sedan 21 december 2007) är med i Schengen.
Laszlo
Klart vi ska dit :)

SWETA-date på soldäck kl 1430 och inte en jävla skund senare! Hör ni det?! :whip:

:)
MiB
quote:
Originally posted by Laszlo
Klart vi ska dit :)

SWETA-date på soldäck kl 1430 och inte en jävla skund senare! Hör ni det?! :whip:

:)


www.doghouseboys.com/bwcruise08/index.html

im there..va ju hundra år sen man träffa steve =)
ScuL
tänkte dra dit men efter jag såg hardstyle linan orkar jag inte längre.
Vizay
Jag kommer vara där, min kamera också :D
SWE_TRANCE
Nice med en del SWETA's då =)
Ska vi inte göra slag i saken och styra upp en liten "träff".
Inget märkvärdigt men det vore kul att skaka hand och slänga ett par ord med varandra, speciellt eftersom denna avdelning "dött" markant senaste året.
Hänger på Laszlo's förslag, sundeck kommer alla vara på någongång så varför inte längst fram vid jockey'n vid 1430...eller ska vi säga en annan tid.

De som vill joina kan ju göra det, har inga större förväntningar med tanke på tidigare uppslutningar men att träffa någon vore ju skôj!

Tacka vet jag på den gamla goda tiden...förfest nere i Malmö inför slagthuset. Då snackar vi SWETA-fest :disbelief
reveal
Klassiskt, så fort det vankas kryssning så kryper folk fram :)
Jag har helt missat att det är kryssning på gång, vilka är det som kommer att spela?

Laszlo
Lina:
Q-DANCE FLOOR
Technoboy (Hardstyle)
The Darkraver (Early hardcore set)
Luna (Hardstyle)
Brennan Heart (Hardstyle)
Wildstylez (Hardstyle)
Coone (Warmup Techstyle/Jump)
Headhunterz Live (Hardstyle)
Hosted by: MC Ruffian

HELSINKI VIBES FLOOR
(presented by TranceClubber)
Super8 & Tab (Trance)
Miika Kuisma (House/Trance)
Jace (Trance)
Mr A (House)

GODSKITCHEN FLOOR
Greg Downey (Trance)
DJ Shah (Trance)
Misstress de Funk (Techno)
Neil Navarra (House)
Kate Lawler (House)

POLYSEXUAL FLOOR
Lisa Lashes (Hard house/hard trance/tech)
BK (Hardhouse)
Cally Gage (Hardhouse, typ)
Mark H (Hardhouse, typ)

BASEMENT & MONDAY BAR
AFTER HOURS FLOOR
Berre (Full on/Psy/Dark psy)
Core (Full on/Psy/Dark psy)
Jamin Murphy (Psy)
Geoff Gains (House)
+ more djs to be announced

TRANCECLUBBER
SUN DECK FLOOR

12:00
Kambiz b2b Tatsumi Suzuki, Poizon & Unity

14:30
Laszlo & Gurgel

16:00
[GodsKitchen]
Lisa Lashes vs. BK vs. Neil Navarra vs. DJ Shah

18:00
Will B, Steve, Jonas hörnblad, Doter vs. Wonderjay

21:30
Zendorion, Rokkaz & Zebbe

23:30
Eyeson, Agazuto & Nosram

01:30 WideOpenDecks
Akia
Jag köpte biljett för länge sedan men så bestämde sig min moster plötsligt för att komma och hälsa på här i Sverge just den helgen ...så ingen kryss för mig :( :confused: :mad: :wtf: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement