|
Ayla?
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
ere nån som vet vad Ayla använder för synthar/synth i sina låtar (framför allt ayla part II & angelfalls)
de ljuden öveträffar det mesta
[edit] stavning |
|
|
| Vizay |
| ere absolut ingen som vet vilken synth som används i de låtarna......verkligen ingen?? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Har absolut ingen aning. Har du hört efter på dom internationella avdelningarna ? Är säker på att det finns nån som vet där, det finns en del kända och okända musik makare som strosar runt och postar här på TA... Så nån borde ju veta... |
|
|
| RebeL9 |
DJ Tandu (Ayla) hade en jävligt nice studiosektion på sin hemsida förrut. Alltså jag har aldrig sett en sådan avancerad studio. såg ut som ett stort laboratorium. HITECH! :eyes:
Fast den sidan dj tandu har nu suger ju. Han verkar aldrig bli klar med den :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Vizay |
steve låter som en bra idé...tänkte inte så långt :P
rebel9: e ayla å tandu samma eller bara ett samarbete?
url till tandus sida vore ju najs också =) |
|
|
| Ravesquad |
Ja det e samma som rebel9 sa.
Rebel9, vilken e urlen till tandus sida? |
|
|
| King of Clubs |
Ayla = Tandu och Taucher
:)
Finns många bra Aylalåtar minst sagt. |
|
|
| Vizay |
man tackar man tackar :)
synd bara att pics e den enda sektionen som inte e igång :/ |
|
|
|
|