return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ayla?
View this Thread in Original format
Vizay
ere nån som vet vad Ayla använder för synthar/synth i sina låtar (framför allt ayla part II & angelfalls)

de ljuden öveträffar det mesta

[edit] stavning
Vizay
ere absolut ingen som vet vilken synth som används i de låtarna......verkligen ingen??
SteveTranz4ever
Har absolut ingen aning. Har du hört efter på dom internationella avdelningarna ? Är säker på att det finns nån som vet där, det finns en del kända och okända musik makare som strosar runt och postar här på TA... Så nån borde ju veta...
RebeL9
DJ Tandu (Ayla) hade en jävligt nice studiosektion på sin hemsida förrut. Alltså jag har aldrig sett en sådan avancerad studio. såg ut som ett stort laboratorium. HITECH! :eyes:
Fast den sidan dj tandu har nu suger ju. Han verkar aldrig bli klar med den :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Vizay
steve låter som en bra idé...tänkte inte så långt :P


rebel9: e ayla å tandu samma eller bara ett samarbete?

url till tandus sida vore ju najs också =)
Ravesquad
Ja det e samma som rebel9 sa.

Rebel9, vilken e urlen till tandus sida?
King of Clubs
Ayla = Tandu och Taucher

:)

Finns många bra Aylalåtar minst sagt.
x-dream
Här har du Tandu
Vizay
man tackar man tackar :)

synd bara att pics e den enda sektionen som inte e igång :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement