return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סחרחורת!
View this Thread in Original format
NyKoN
אני חולה והרגע קיבלתי סחרחורת בת זונה ואני עדיין מקבל..
אני מרגיש כאילו אני הולך ליפול
איזה הרגשהההההה
Ariels
תפסיק לשמוע
Lasgo
NyKoN
אני שמוע PVD
זה ממש מוזר..
אני מרגיש כאילו הרגליים שלי למעלה והרצפה זה הקיר!
Ariels
נשמע כאילו אתה מקבל בתחת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
נשמע כאילו אתה מקבל בתחת


חחחחחחחחחחחחחח
אתה דפוק בשכל אריאל!!!!

נייקון... מה נסגר איתך אחי?!?
טראנס אנרג'י עולה לך לראש אה
NyKoN
חחחח
מקבל בתחת
חחחחחחחח
טוב..
תאמת נראה לי אני לא יכול בלי טראנס אנרג'י
הוא באוטו של אבא שלי
DjChook
?! תרגיש טוב !?
DjNumShum
אתה נשמע כמו אחד שכרגע הריץ 5 ראשים של באנגים
DjChook
quote:
Originally posted by DjNumShum
אתה נשמע כמו אחד שכרגע הריץ 5 ראשים של באנגים


moi ?
eXeTik
בואנ'ה... יש גבול לכמות הספאם שהפורום הזה יכול להכיל
יובל... למה עשו אותך מוד פה?!

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
יובל... למה עשו אותך מוד פה?!


****אההםםם***** ****אההםםם***** :rolleyes:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik
בואנ'ה... יש גבול לכמות הספאם שהפורום הזה יכול להכיל
יובל... למה עשו אותך מוד פה?!


כי אלוהים אוהב אותי
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement