|
סחרחורת!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אני חולה והרגע קיבלתי סחרחורת בת זונה ואני עדיין מקבל..
אני מרגיש כאילו אני הולך ליפול
איזה הרגשהההההה |
|
|
| NyKoN |
אני שמוע PVD
זה ממש מוזר..
אני מרגיש כאילו הרגליים שלי למעלה והרצפה זה הקיר! |
|
|
| Ariels |
| נשמע כאילו אתה מקבל בתחת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
נשמע כאילו אתה מקבל בתחת |
חחחחחחחחחחחחחח
אתה דפוק בשכל אריאל!!!!
נייקון... מה נסגר איתך אחי?!?
טראנס אנרג'י עולה לך לראש אה |
|
|
| NyKoN |
חחחח
מקבל בתחת
חחחחחחחח
טוב..
תאמת נראה לי אני לא יכול בלי טראנס אנרג'י
הוא באוטו של אבא שלי |
|
|
| DjNumShum |
| אתה נשמע כמו אחד שכרגע הריץ 5 ראשים של באנגים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אתה נשמע כמו אחד שכרגע הריץ 5 ראשים של באנגים |
moi ? |
|
|
| eXeTik |
בואנ'ה... יש גבול לכמות הספאם שהפורום הזה יכול להכיל
יובל... למה עשו אותך מוד פה?! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יובל... למה עשו אותך מוד פה?! |
****אההםםם***** ****אההםםם***** :rolleyes: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בואנ'ה... יש גבול לכמות הספאם שהפורום הזה יכול להכיל
יובל... למה עשו אותך מוד פה?! |
כי אלוהים אוהב אותי
:D |
|
|
|
|