return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
רוצה להיות מפורסם ולנגן במסיבות של Ministry Of Sound?
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אוקיי אז ככה
אני ייתן לכם רקע קצר
אך ורק על התחרות.

התחרות היא כזו
יש תוכנה בשם ATOMixmp3 2.0
החברה שבנתה את התוכנה, בשיתוף עם Ministry Of Sound
מקיימים תחרות, שהמנצח בתחרות, יזכה לתקלט באיביזה, ברלין, פריז וכו'.

כל מה שצריך לעשות הוא:
להוריד את התוכנה, ללמוד אותה קצת
להכין מיקס מושלם שלא יעבור את ה 4 דקות.
ולהעלות אותו אליהם, הפרטים רשומים שם בקשר להעלאה.

אם נבחרתם בין עשרת הטובים ביותר, אתם תצטרכו להצטלם בוידאו בזמן מיקסוס
על ציוד אמיתי כדי שהם ידעו שזה באמת אתם.

אם עברתם גם את זה, ניצחתם בתחרות ואתם טסים להופעה ראשונה באיביזה ואח"כ באירועים של Ministry Of Sound.



http://nescafelive.com/ministryofsound/


בהצלחה :)
Agent-Fire
quote:
The competition is open to residents of the following list of countries aged 18 years and over only -Austria, Belarus, Belguim, Czech Republic, Denmark, Eire, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Greece, Holland, Hungary, Italy, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Malta, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russia, Slovak Republic, Spain, Sweden, Switzerland, UK, Ukraine and Yugoslavia.


:sadgreen:
Gil Shwarts
גם ישראל נכללת שם
דיברתי עם אחד מהמארגנים של התחרות הזאת והוא אמר שהם שכחו להוסיף את ישראל ועוד כמה מדינות
DjChook
ואלה זה גם 18 פלוס
וגם נראה לי יותר מדי עבודה

גיל אתה נרשם לזה ?
DJ-Energy
חחחחחחחחחחחח
איזה שטויות
לא הייתי נוגע ב
atomix
גם אם היא הייתה התוכנה האחרונה עלי אדמות
eXeTik
ילד בן 3 משתלט על התוכנה הזאת... שם שני שירים... לוחץ על כפתור והופ
מיקס מושלם :rolleyes:
NeMeSiS1234
על מה אתם מדברים אנשים???
atomix
זו תוכנה גדולה ושעות לקח לי ללמוד להשתמש בה

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
זו התוכנה הכי מעפנה שיש
היא חמודה אם משעמם לך בחיים
yahel222
רסמי כל פעם משעמם לי אני עושה סט
פעם פתאום נגמר לי המקום במחשב (מקליט על וואב)
Ariels
יש את ה2.1 יש שם אופציה לסקראטצ'ים
הכי הרבה אפשר להוריד את הכפתורים של ההתאמה ולבטל התאמת קצב אוטומטית
ולבטל את הטקסט של כמה הבי.פי.אמ
ולעבוד עם שני כרטיסי קול על הסקין של רילופ או של הסידיג'י 1000

וזה בן זונה

וזה למי שיודע לערוך את הסקינים
(למרות שזה בכלל לא מסובך)
Agent-Fire
נראה אותכם מצליכים להוציא מיקס של
מקסימום 4 דקות
באטומיקס...

בכל מקרה לא לשכוח שהתוכנה גאונית, למרות שהיא עושה שהיא עושה הרבה דברים לבד... אבל כמו באריאל אפשר לבטל את הדברים האוטומטיים

DJ-Energy
אל תעשו צחוק
אם
אתם כבר מבטלים את כול הבולשיט הזה
לכו תשתמשו בתוכנה יותר אמיתית ויציבה כמו
VTT
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אל תעשו צחוק
אם
אתם כבר מבטלים את כול הבולשיט הזה
לכו תשתמשו בתוכנה יותר אמיתית ויציבה כמו
VTT


בנתיים מדברים צפציפית על התחרות...

בקשר ל
VTT
אני חושב היה לי איזה בעיה איתה...
טוב נוריד שוב ונבדוק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement