|
רוצה להיות מפורסם ולנגן במסיבות של Ministry Of Sound?
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אוקיי אז ככה
אני ייתן לכם רקע קצר
אך ורק על התחרות.
התחרות היא כזו
יש תוכנה בשם ATOMixmp3 2.0
החברה שבנתה את התוכנה, בשיתוף עם Ministry Of Sound
מקיימים תחרות, שהמנצח בתחרות, יזכה לתקלט באיביזה, ברלין, פריז וכו'.
כל מה שצריך לעשות הוא:
להוריד את התוכנה, ללמוד אותה קצת
להכין מיקס מושלם שלא יעבור את ה 4 דקות.
ולהעלות אותו אליהם, הפרטים רשומים שם בקשר להעלאה.
אם נבחרתם בין עשרת הטובים ביותר, אתם תצטרכו להצטלם בוידאו בזמן מיקסוס
על ציוד אמיתי כדי שהם ידעו שזה באמת אתם.
אם עברתם גם את זה, ניצחתם בתחרות ואתם טסים להופעה ראשונה באיביזה ואח"כ באירועים של Ministry Of Sound.
http://nescafelive.com/ministryofsound/
בהצלחה :) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | | The competition is open to residents of the following list of countries aged 18 years and over only -Austria, Belarus, Belguim, Czech Republic, Denmark, Eire, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Greece, Holland, Hungary, Italy, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Malta, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russia, Slovak Republic, Spain, Sweden, Switzerland, UK, Ukraine and Yugoslavia. |
:sadgreen: |
|
|
| Gil Shwarts |
גם ישראל נכללת שם
דיברתי עם אחד מהמארגנים של התחרות הזאת והוא אמר שהם שכחו להוסיף את ישראל ועוד כמה מדינות |
|
|
| DjChook |
ואלה זה גם 18 פלוס
וגם נראה לי יותר מדי עבודה
גיל אתה נרשם לזה ? |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחחח
איזה שטויות
לא הייתי נוגע ב
atomix
גם אם היא הייתה התוכנה האחרונה עלי אדמות |
|
|
| eXeTik |
ילד בן 3 משתלט על התוכנה הזאת... שם שני שירים... לוחץ על כפתור והופ
מיקס מושלם :rolleyes: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
על מה אתם מדברים אנשים???
atomix
זו תוכנה גדולה ושעות לקח לי ללמוד להשתמש בה
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
זו התוכנה הכי מעפנה שיש
היא חמודה אם משעמם לך בחיים |
|
|
| yahel222 |
רסמי כל פעם משעמם לי אני עושה סט
פעם פתאום נגמר לי המקום במחשב (מקליט על וואב) |
|
|
| Ariels |
יש את ה2.1 יש שם אופציה לסקראטצ'ים
הכי הרבה אפשר להוריד את הכפתורים של ההתאמה ולבטל התאמת קצב אוטומטית
ולבטל את הטקסט של כמה הבי.פי.אמ
ולעבוד עם שני כרטיסי קול על הסקין של רילופ או של הסידיג'י 1000
וזה בן זונה
וזה למי שיודע לערוך את הסקינים
(למרות שזה בכלל לא מסובך) |
|
|
| Agent-Fire |
נראה אותכם מצליכים להוציא מיקס של
מקסימום 4 דקות
באטומיקס...
בכל מקרה לא לשכוח שהתוכנה גאונית, למרות שהיא עושה שהיא עושה הרבה דברים לבד... אבל כמו באריאל אפשר לבטל את הדברים האוטומטיים |
|
|
| DJ-Energy |
אל תעשו צחוק
אם
אתם כבר מבטלים את כול הבולשיט הזה
לכו תשתמשו בתוכנה יותר אמיתית ויציבה כמו
VTT |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אל תעשו צחוק
אם
אתם כבר מבטלים את כול הבולשיט הזה
לכו תשתמשו בתוכנה יותר אמיתית ויציבה כמו
VTT |
בנתיים מדברים צפציפית על התחרות...
בקשר ל
VTT
אני חושב היה לי איזה בעיה איתה...
טוב נוריד שוב ונבדוק... |
|
|
|
|