return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Technoforia 7:e Juni - Acid Techno ExtravaganzaLördagen den 7:e juni är Technoforia t
View this Thread in Original format
Krippe
Lördagen den 7:e juni är Technoforia tillbaka med ett nytt kalas på stars'n'bars undervåning.



Denna gången har vi samlat gräddan av dj:s från Göteborgs technoscen med en spännvidd från djupt svängande acid till stehård techno.
Anders Ilar som väl inte borde var okänd för någon inleder kvällen med en djupdykning i skivbacken och en massa go acid från förr och nu.
Därefter tar Kali från Effektverket över spakarna för specialframträdande enbart för Technoforia med fet acid och techno.
Efter detta våran egen acid techno-messias BarBa med rykande färsk London techno.
Från Göteborgs nya hardtechnoklubb Demolitions kommer Druncore och avslutar kvällen med en hård kaskad techno.

Dessförutom, ett alldeles för stort ljudsystem, en högkvalitativ lasershow, uteservering och fritt inträde fram till 23.

Var: Stars´n´bars i Göteborg
När: Lördagen 7 juni
Kl: 22:00-03:00
Ålder: 18 år
Inträde: 80 :-, fritt inträde innan 23

...och som vanligt billig bar och billiga arrangörer.

ps...missa inte Group Technoforia på Facebook packad med filmer från tidigare arr och även sköna mixar med såväl techno som acid.

Fridens
http://www.technoforia.se
Krippe
Ikväll klockan 23 till 24 är det uppvärming då BarBa lirar acid techno på Showaves förfestradio.
Lyssna på 103.1 MHz i Göteborg, eller på www.k103.se på nätet!

Acid Techno all the time...

Vi har även spelschemat för i morgon klart.
22-00 Anders Ilar
00-01 Kali
01-02 BarBa
02-03 Druncore
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement