return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
I'm back!!!
View this Thread in Original format
TTman
שלום לכולם!

מה קורה אנשים???

בטח הרבה מכם לא מבינים מאיפה באתי לכם עכשיו אבל אני חיי ואני די נכנס לפה מדי פעם רק שאף פעם לא מוצא את הזמן להגיב.

האמת התגעתעתי :)

מקווה להיות יותר פעיל

ושוב, שלום לכל מי שזוכר אותי
Vortex_SA
אהלן אהלן ברוכים השבים!
TTman
פששש אתה עוד פה, כל הכבוד!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by TTman
פששש אתה עוד פה, כל הכבוד!


מה זה זוכרים
אני בן היחידים שראה אותך בפועל :)

מה עם החברה מאז?
אם אתם עדיין ביחד אתם כבר איזה 5-6 שנים ביחד לא?
TTman
יותר לכיוון השש, אבל כבר לא ביחד.

מה איתך? איך הולך פה?
TTman
אגב,
למה נמחק התרד של ההמלצות???
Vortex_SA
הורד הסטיקי כי כבר לא היו המלצות...
TTman
quote:
Originally posted by Vortex_SA
הורד הסטיקי כי כבר לא היו המלצות...


חבל!
לפחות הייתם משאירים את זה בשביל הנוסטלגיה.

היו שם המלצות משנת 2000-2001

באמת חבל.
Vortex_SA
לדעתי זה עדיין קיים, תנסה חיפוש קצר...
uzi
quote:
Originally posted by TTman
לפחות הייתם משאירים את זה בשביל הנוסטלגיה.

חבל????
אם היינו משאירים בשביל הנוסטלגיה טראדים של סטיקי אז כל העמוד הראשון היה נוסטלגיה.
גם ככה הפורום הזה נוסטלגיה אחת גדולה ובקושי יש פה 6 אנשים קבועים...
לא צריך להמעיס בכוח.

Elior
אהלן אחינו..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by TTman
חבל!
לפחות הייתם משאירים את זה בשביל הנוסטלגיה.

היו שם המלצות משנת 2000-2001

באמת חבל.


כמו שנאמר
תעשה חיפוש תגיע לזה...זה לא ירד יותר מדי לדעתי
בכל מקרה דינו של טרד כזה נחרץ עם אי ההשתתפות בו
אם המצב ישתנה בעתיד אולי יהיה שווה להחזירו למעמד של סטיקי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement