|
I'm back!!!
|
View this Thread in Original format
| TTman |
שלום לכולם!
מה קורה אנשים???
בטח הרבה מכם לא מבינים מאיפה באתי לכם עכשיו אבל אני חיי ואני די נכנס לפה מדי פעם רק שאף פעם לא מוצא את הזמן להגיב.
האמת התגעתעתי :)
מקווה להיות יותר פעיל
ושוב, שלום לכל מי שזוכר אותי |
|
|
| Vortex_SA |
| אהלן אהלן ברוכים השבים! |
|
|
| TTman |
| פששש אתה עוד פה, כל הכבוד! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by TTman
פששש אתה עוד פה, כל הכבוד! |
מה זה זוכרים
אני בן היחידים שראה אותך בפועל :)
מה עם החברה מאז?
אם אתם עדיין ביחד אתם כבר איזה 5-6 שנים ביחד לא? |
|
|
| TTman |
יותר לכיוון השש, אבל כבר לא ביחד.
מה איתך? איך הולך פה? |
|
|
| TTman |
אגב,
למה נמחק התרד של ההמלצות??? |
|
|
| Vortex_SA |
| הורד הסטיקי כי כבר לא היו המלצות... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
הורד הסטיקי כי כבר לא היו המלצות... |
חבל!
לפחות הייתם משאירים את זה בשביל הנוסטלגיה.
היו שם המלצות משנת 2000-2001
באמת חבל. |
|
|
| Vortex_SA |
| לדעתי זה עדיין קיים, תנסה חיפוש קצר... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by TTman
לפחות הייתם משאירים את זה בשביל הנוסטלגיה.
|
חבל????
אם היינו משאירים בשביל הנוסטלגיה טראדים של סטיקי אז כל העמוד הראשון היה נוסטלגיה.
גם ככה הפורום הזה נוסטלגיה אחת גדולה ובקושי יש פה 6 אנשים קבועים...
לא צריך להמעיס בכוח. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by TTman
חבל!
לפחות הייתם משאירים את זה בשביל הנוסטלגיה.
היו שם המלצות משנת 2000-2001
באמת חבל. |
כמו שנאמר
תעשה חיפוש תגיע לזה...זה לא ירד יותר מדי לדעתי
בכל מקרה דינו של טרד כזה נחרץ עם אי ההשתתפות בו
אם המצב ישתנה בעתיד אולי יהיה שווה להחזירו למעמד של סטיקי. |
|
|
|
|