|
Forbidden Love (ja Star Wars)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Kom net terug van de Première!
Was wel een leuke film...leuke schietscenes en die Irri Jar-Jar hield z'n mond s wat vaker ;)
Alleen dat gezwijmel......tja.......vrij saai :p
Al met al zat ik met Jurassic Park 3 meer op t randje van m'n stoel!
Maar de sound system van Tivoli Leeuwarden.......YUMMY!!!!!!!!!!!!!! ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Was wel een leuke film...leuke schietscenes en die Irri Jar-Jar hield z'n mond s wat vaker ;)
|
Jar jar roelt de pan uit! Nixx irri...hij roelt! :eyes: |
|
|
| Yarnie |
k was donderdag al lekker bij de voor voor premiere gweest :P
en moet zeggen dat k m wel goed vond....en jar jar bang 0wnz0rz..gehehheh
yoda liet ook nog ff zijn 3l33t3 skillz zien......hele kewle scene
(Y) |
|
|
| Nook |
| ik vond hem echt koel en die nathalie portman is echt een lekker wijf. maar de film is naar mijn mening de beste van de 5. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Al met al zat ik met Jurassic Park 3 meer op t randje van m'n stoel!
|
Jurassic Park 3 is vet goed :D
om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit geprobeerd een star wars film te kijken :p misschien toch maar eens doen |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit geprobeerd een star wars film te kijken :p misschien toch maar eens doen |
Wat nog geen Star Wars gezien, cultuurbarbaar. :D :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat nog geen Star Wars gezien, cultuurbarbaar. :D :D |
ben nooit zo'n fan van dat soort films :) Star Wars is ook geen klap aan (maar dat hoef ik jullie trekkies natuurlijk niet te zeggen :p) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
ben nooit zo'n fan van dat soort films :) Star Wars is ook geen klap aan (maar dat hoef ik jullie trekkies natuurlijk niet te zeggen :p) |
Trekkies zijn fans van Star Trek ipv Star Wars en Star Trek zuigt aan alle kanten. |
|
|
| eieregooie |
| Gaat vannacht ook maar es naar die film kijken. Heb 'm al 2 keer gedraaid maar heb er nog maar weinig van gezien. Er is alleen 1 probleem; Personeel mag de eerste week niet gratis :( Maar daar kunnen we vast wel wat op verzinnen :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Trekkies zijn fans van Star Trek ipv Star Wars en Star Trek zuigt aan alle kanten. |
lol, haalde het ff door elkaar :D |
|
|
|
|