return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Forbidden Love (ja Star Wars)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Kom net terug van de Première!

Was wel een leuke film...leuke schietscenes en die Irri Jar-Jar hield z'n mond s wat vaker ;)
Alleen dat gezwijmel......tja.......vrij saai :p

Al met al zat ik met Jurassic Park 3 meer op t randje van m'n stoel!

Maar de sound system van Tivoli Leeuwarden.......YUMMY!!!!!!!!!!!!!! ;)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Was wel een leuke film...leuke schietscenes en die Irri Jar-Jar hield z'n mond s wat vaker ;)


Jar jar roelt de pan uit! Nixx irri...hij roelt! :eyes:
Yarnie
k was donderdag al lekker bij de voor voor premiere gweest :P

en moet zeggen dat k m wel goed vond....en jar jar bang 0wnz0rz..gehehheh

yoda liet ook nog ff zijn 3l33t3 skillz zien......hele kewle scene
(Y)
Nook
ik vond hem echt koel en die nathalie portman is echt een lekker wijf. maar de film is naar mijn mening de beste van de 5.
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Al met al zat ik met Jurassic Park 3 meer op t randje van m'n stoel!


Jurassic Park 3 is vet goed :D

om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit geprobeerd een star wars film te kijken :p misschien toch maar eens doen
MaGiK54
quote:
Originally posted by Blik

om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit geprobeerd een star wars film te kijken :p misschien toch maar eens doen



Wat nog geen Star Wars gezien, cultuurbarbaar. :D :D
Blik
quote:
Originally posted by MaGiK54



Wat nog geen Star Wars gezien, cultuurbarbaar. :D :D


ben nooit zo'n fan van dat soort films :) Star Wars is ook geen klap aan (maar dat hoef ik jullie trekkies natuurlijk niet te zeggen :p)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Blik


ben nooit zo'n fan van dat soort films :) Star Wars is ook geen klap aan (maar dat hoef ik jullie trekkies natuurlijk niet te zeggen :p)


Trekkies zijn fans van Star Trek ipv Star Wars en Star Trek zuigt aan alle kanten.
eieregooie
Gaat vannacht ook maar es naar die film kijken. Heb 'm al 2 keer gedraaid maar heb er nog maar weinig van gezien. Er is alleen 1 probleem; Personeel mag de eerste week niet gratis :( Maar daar kunnen we vast wel wat op verzinnen :D
Blik
quote:
Originally posted by MaGiK54


Trekkies zijn fans van Star Trek ipv Star Wars en Star Trek zuigt aan alle kanten.


lol, haalde het ff door elkaar :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement