|
Xetro - Breaking Mi To pieces
|
View this Thread in Original format
| epsilon1 |
שגיא זה אתה?
נחש מי... |
|
|
| Vortex_SA |
| וואי אחי לא יודע, ממממ עידן? |
|
|
| epsilon1 |
קלעת..
לא ידעתי שגם אתה פה |
|
|
| Vortex_SA |
[QUOTE]Originally posted by epsilon1
קלעת..
לא ידעתי שגם אתה פה [/QUOTE
כבר שש שנים אחי, לא צחוק... |
|
|
|
|