return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Als je nog wat nodig hebt.....
View this Thread in Original format
TranceFool
Dit las ik op Clubcharts......nu we het toch over stereoapparatuur hebben....misschien hebbie nog wat nodig?:)

----
Even goedkoop aan nieuwe/gebruikte audio & lichtapparatuur komen? check dan onderstaande gegevens!. En woon je in de buurt van Hengelo, dan is het helemaal makkelijk.

Adres en aanvangstijd: 13.00 uur aan het opslagadres, Sluisstraat 5 - 7491 DA Delden

Kijkdagen: op de dag van verkoop van 9.00 tot 12.30 uur,
aan het opslagadres te Delden

Bezichtigingsadres: opslagadres: Sluisstraat 5 - 7491 DA Delden (Industrieterrein Schniederbos - ca. 10 km van Hengelo)

Aanvullende voorwaarden: In tegenstelling tot wat wordt vermeld in de Algemene
Veilingvoorwaarden, bedraagt de BTW sinds januari 2001 19%

Welke apparatuur er verkocht wordt staat onder deze link: http://www.troostwijkauctions.com/n..._fl.asp?ID=1704
-----
Optimus
ik d8 toen ik de threadtitel las dat t om pillen ging whaaaa:D:D:D:happy2: :crazy:
DJ Bazz
zitten wel gave spullen bij, maar ik vind een heleboel er wel bagger uitzien, ik vraag me af of die wel zo goed zijn
ik kan er zelf (helaas) niet heen, maar ik heb mijn mannetjes alweer gestuurd :D:D
hamburgerboefje
Jammer dat er geen draaitafels bijstaan want daar ben ik wel naar op zoek...
//j o o s t
quote:
Originally posted by TranceFool
Dit las ik op Clubcharts......nu we het toch over stereoapparatuur hebben....misschien hebbie nog wat nodig?:)

----
Even goedkoop aan nieuwe/gebruikte audio & lichtapparatuur komen? check dan onderstaande gegevens!. En woon je in de buurt van Hengelo, dan is het helemaal makkelijk.

Adres en aanvangstijd: 13.00 uur aan het opslagadres, Sluisstraat 5 - 7491 DA Delden

Kijkdagen: op de dag van verkoop van 9.00 tot 12.30 uur,
aan het opslagadres te Delden

Bezichtigingsadres: opslagadres: Sluisstraat 5 - 7491 DA Delden (Industrieterrein Schniederbos - ca. 10 km van Hengelo)

Aanvullende voorwaarden: In tegenstelling tot wat wordt vermeld in de Algemene
Veilingvoorwaarden, bedraagt de BTW sinds januari 2001 19%

Welke apparatuur er verkocht wordt staat onder deze link: http://www.troostwijkauctions.com/n..._fl.asp?ID=1704
-----


Whooooo, ik woon IN hengelo, eens ff een kijkje gaan nemen dan! :D:D:D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Jammer dat er geen draaitafels bijstaan want daar ben ik wel naar op zoek...


euhm... er staan 15 draaitafels bij waaronder technics sl 1200

(als ik vrij kan krijgen check ik het misschien nog ff uit....)
//j o o s t
Hey, kun je misschien ff wat prijzen noemen? Als het een beetje te doen is (onder de 500 EUR.) dan fiets ik er morgen ff naartoe om te kijken wat het allemaal is. Lijkt me wel vet om een nieuwe hobby te hebben ;)
franzelare
Het is best redelijk spul van decilux.

Ik heb er vroeger wel vaker gehuurd voor feesten, maar het is allemaal al wel een paar jaartjes oud!

maar als je goedkoop een spul wil komen zijn dit vaak de plekken!
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


euhm... er staan 15 draaitafels bij waaronder technics sl 1200

(als ik vrij kan krijgen check ik het misschien nog ff uit....)
Verrek ja compleet langs gelezen!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement