return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חידה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Viber
quote:
Originally posted by uzi
אם ככה אז כל התעשיה בת זונה



ראסמי
uzi
ככה זה שכל העולם משתמש באותם תוכנות, אותם צלילים, אותם חומרות, אותם כלי נגינה...
זה מרשים שאפשר להגיע לתוצאות יפות\מקצועיות דיי בקלות, ההפסד הוא בדרך כלל במקוריות.
אני מאוד ממליץ לעשות הפסקות מדי פעם.
כל סגנון מוזיקלי או אומנותי אחר יכול להמעס ככה.
Viber
לא לא
זאת סתם עצלנות לא מובנת, גם ברוק כולם משתמשים באותו הדבר ועוד בכלים הרבה הרבה יותר מוגבלים ועד היום אי אפשר להגיד שהכל אותו הדבר ברוק.

זה מוזר לי כי חלק מהכיף הגדול שלי בזמנים שכן היתעסקתי ביצירה היה החיפוש אחרי סאונדים מעניינים.

אוקולוחן,פילו ופרי,סטונפייס וטרמינל ועוד כמה מפיקים מובילים מסע הרג נגד הטראנס.
uzi
תראה, אני מבין למה אתה מתכוון, אתה צודק.
הרבה אנשים כמו שון טיאס וגון אוקאלאחן משתמשים באותם צלילים ו
PRESETS
עם אותם צלילי מקצב, באס, סינט, פאד וכולי.

אבל באמת, האים לא כל השירים ב
MTV
נשמעים אותו דבר?

אני שומע לאחרונה לא מעט ג'אז מאלבומים חדשים. בחיי, הכל אותו דבר.
אומנים מעטים מגיעים למלודיות, אילטורים, הרמוניות, צלילים וסגנונות שממש שונים ומיוחדים, כל השאר כולם אותו דבר. אני מניח שאים היו יוצרים ג'אז שנשמע כל כך שונה וחדשני אז זה כבר לא היה נשמע כמו ג'אז.

פטפטנו על זה בפורום לא מעט אבל אני אומר את זה שוב:
ברגע שמפסיקים לשפוט לפי חדשנות אז נהנים ממה שיש.
אם נמעס לך אז תעשה הפסקה, אתה באמת לא תפספס שום דבר אם תאזין פעם בחודשיים לתוכנית. תאמין לי!

נסיים בנקודה למחשבה,
האם אפשר לעשות טראנס בצורה שונה וחדשנית?
אם היה כזה דבר אז בטח זה כבר לא היה טראנס, זה אולי היה נשמע כמו סיגנון אלקטרוני אחר...

קשה לי להצביע היום על מפיקים ממש חדשניים בתחום הטראנס.
יש הרבה שיודעים מה הם עושים והם עושים זאת מעולה... אך חדשנים???
כמעט בלתי אפשרי להמציא אוצר צלילים חדש.
מבחינתי טראנס טוב בסופו של דבר הוא לאו דווקא חידוש של צלילים אלא מלודיות, הרמוניה, בניה, ווקל, אילטורים, שילובים וכו.
וכמו בכל סצנה ואומנות יש טובים יותר וטובים פחות.
uzi
בעקבות השיחה התחלתי לחשוב לאילו מפיקי טראנס (מלודי מרומם מרגש לדוגמא) יש באמת פוטנציאל לעשות חידוש למוזיקת טראנס:

M.I.K.E. (PUSH)
כי הבן אדם באמת שרוף על עולם הצליל האלקטרוני והתחכום בו.
הוא משלב טראנס וטכנו ברמה מאוד גבוה.
לדעתי הוא בכלל לא עושה מוזיקה כי היא נשמעת טוב אלא כי הוא מבצע ניסויים בסגנונות שונים וקיצוניים.
עובדה שהוא יוצר המון סיגנונות מוזיקליים.

FERRY CORSTEN
קשה לי להסביר למה הוא אומן שיכול לחדש טראנס. היום הוא לא בדיוק טראנס והוא כן מצליח לעורר עיניין באלקטרו שלו. זו התשובה למה הוא דוקא יכול להמציא משהו שייחדש ויסחוף.

ABOVE & BEYOND
כי זה הרכב שבאמת מורכב משלושה אנשים שיכולים ליצור כל סיגנון דאנס אפשרי. הם יכולים לעשות דאנס מסחרי שיוריד לי דמעות והם יכולים לעשות טראק צ'ייל-אווט מהמם... כל אלו מעבר לטראנס מעולה.

ואולי מישהו "קטן" כמו
SUPER8 או airbase
לדוגמא, כי כל פעם שהם עושים מלודי אני המום.

DEADMAU5
לדוגמא הוא שם מאוד מעניין אבל שלא עושה טראנס. יש לו עוד להוכיח המון כדי להראות שהוא ממש מחדש מוזיקאלי.

ואולי לסיום עוד מישהו כמו
Ralph Barendse (ralphie b)
שעשה טראנסים ישנים מהממים, אני לא בטוח שאנשים פה מודעים בכלל אליהם, והיום הוא אחד מהצמד
FIRST STATE.

שמות קטנים שצצים פה ושם ונעלמים אני לא מחשיב.
ואני לא מחשיב אומנים שעושים פסיכודאלי, כי זה סיגנון שונה בדרך כלל.

זהו, אני לא חושב שיש עוד מישהו בעל פוטנציאל שיכול לחדש את עולם הטראנס.
עם כל הכבוד לשמות נהדרים שלא מניתי פה...

פעם הייתי אומר גם שמות כמו:
Benno De Goeij & Piet Bervoets
Pascal Minnaard & Ronald Hagen
TRANSA
SVENSON & GIELEN
vincent de moor
אבל היום זה ממש לא רלוונטי.
Vortex_SA
הלוואי שמרטין איירר יחזור לטראנס כל טראק שלו אהבתי, מהממים אחד אחד... שמעו את ההשקעה ממש...

אבל מהפכה ממש בסגנון מוזיקלי ספציפי קשה לעשות כי אז זה חורג מהז'אנר ואתה נחשב משהו אחר... אין מה לעשות, אבל אני חולק עליך בקשר למקוריות אני מנסה בכל טראק ממש להעביר סיפור אני משקיע בלשבת בחוץ לחשוב על סיגריה מה יעבור למאזין כמעט את אותו זמן באולפן (הביתי והצנוע כמובן...) ואני רוצה לזרוק אותך למשהו אחר שממש דומה למה שאני מנסה לעשות, תשמע את החידוש של עברי לידר לשיר "השדות האדומים" אתה שומע ברקע את המפעלים והמשרדים בשיר... וזה לדעתי אדיר... אותו דבר נעשה גם בהרבה שירים של פינק פלויד, זה מראה על מחשבה מעמיקה יותר מסתם חשיבה מוזיקלית, ולזה אני מאוד מתחבר...
Viber
אני לא רוצה מהפך של 100%, הכוונה היא שנימאס לי עד מוות מהסינט
SUPERSAW
המפוצץ והמגוחך הזה יחד עם הקיקים הלא נעימים האלה שחוזרים שוב ושוב בטראנס של היום.

יש מלא דוגמאות טובות לטראקים שהסתדרו מצויין בלי הסאונדים המבחילים האלה ובלטו בגלל "ההיעדר" הזה ועובדה שהטראנס צמח דווקא כשהסאונדים האלה עוד לא הומצאו\היו בשימוש נירחב.

ועוזי: החידוש ממש לא יבוא מאבאב וביונד - כרגע הם יותר חלק מהבעייה מאשר חלק מהפיתרון, פרי קורסטן עושה רושם שהוא פשוט גמור עם האלקטרו\קראפ המסריח שלו.

אמנים שיכולים לחדש באמת:

דייויד ווסט - למרות שהוא מאוד מאכזב אותי לאחרונה
Tilt
Way Out West
Kenneth Thomas
Luke Chable ---- Plz come back Luke!!!1
Airbase
Mark Otten
Shiloh

וזה בעסה שאין לי עוד מישהו לזרוק לרשימה.
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Viber
אני לא רוצה מהפך של 100%, הכוונה היא שנימאס לי עד מוות מהסינט
SUPERSAW
המפוצץ והמגוחך הזה יחד עם הקיקים הלא נעימים האלה שחוזרים שוב ושוב בטראנס של היום.

יש מלא דוגמאות טובות לטראקים שהסתדרו מצויין בלי הסאונדים המבחילים האלה ובלטו בגלל "ההיעדר" הזה ועובדה שהטראנס צמח דווקא כשהסאונדים האלה עוד לא הומצאו\היו בשימוש נירחב.

ועוזי: החידוש ממש לא יבוא מאבאב וביונד - כרגע הם יותר חלק מהבעייה מאשר חלק מהפיתרון, פרי קורסטן עושה רושם שהוא פשוט גמור עם האלקטרו\קראפ המסריח שלו.

אמנים שיכולים לחדש באמת:

דייויד ווסט - למרות שהוא מאוד מאכזב אותי לאחרונה
Tilt
Way Out West
Kenneth Thomas
Luke Chable ---- Plz come back Luke!!!1
Airbase
Mark Otten
Shiloh

וזה בעסה שאין לי עוד מישהו לזרוק לרשימה.


אבל הטראנס עוד צומח לו, וחצי מהאומנים שהזכרת הם הרבה יותר האוס מטראנס...
Viber
כן, צומח עקום
פה ושם יש הברקות אבל הרוב נהיה משעמם או חד-פעמי

וגם האמנים שכתבתי שניראה לך שהם עושים האוס - הם יותר קרובים לטראנס האמיתי ולשורשים שלו מאשר מוזיקת הדאנס שארמין מנגן היום וקורא לה טראנס.
uzi
עוד אומן שאולי יכול לחדש את עולם הטראנס הוא
Laurent Véronnez (AIRWAVE)
וזה כי הוא גם ותיק וגם עושה מגוון עצום של מוזיקה מעבר לטראנס.

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Viber
כן, צומח עקום
פה ושם יש הברקות אבל הרוב נהיה משעמם או חד-פעמי

וגם האמנים שכתבתי שניראה לך שהם עושים האוס - הם יותר קרובים לטראנס האמיתי ולשורשים שלו מאשר מוזיקת הדאנס שארמין מנגן היום וקורא לה טראנס.


זו בדיוק הבעיה, אתה מצפה למשהו שאתה חושב שהוא ה"טראנס" האמיתי, ופשוט אין כזה דבר! זו הגדרה אישית לגמרי, לדעתי האישית טראנס אמיתי הוא משהו שונה לגמרי ממה שאתה מגדיר, וכמו כן הצמיחה שאתה רואה שונה מהצמיחה שאני רואה כי אני דוגם טראקים שונים לגמרי ממך כל שבוע כל חודש כל שנה...

פשוט תנסה להסתכל רק על הדברים החיוביים, נכון שהיום עם כמות החברות הדיגיטליות קל לראות זבל משתחרר אפילו יותר מפעם, אבל ברגע שתסנן את הזבל הזה יש ממש דברים יפים! כל שבוע אני קונה בערך 9 טראקים, ולעתים ממש נדירות קורה שאני מתחרט (שזה הרגשה נוראית אגב...) זה הכל איך אתה לוקח את הדברים...
sabi10
quote:
Originally posted by uzi
פשוט אין באנגלית ח' אז הם מבטאים אותה ככה.
אתה ישראלי שדובר עיברית, תבטא את זה עם ח' כמו גבר... :D


פאק.. מה קשור ישראלי..

באנגלית אומרים אוקלהאן, אז גם בעברית, ערבית, סינית וגרמנית יגידו

אוקלהאן!!!

תיכף גם תגיד לי שאתה אומר יוהן גילן במקום יוהן חילן!!!

ואל תגידו שזה לא קשור לדיון שהולך פה, כי זה מאוד מאוד קשור!

ועוד דבר...אולי אתם לא אוהבים את הסאונד של ג'וק..אבל אני פשוט מת עליו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement