|
ID&T Radio
|
View this Thread in Original format
| //j o o s t |
Hey, ik wist helemaal niet dat ID&T een eigen radiozender had joh!
Ik denk dat een groot deel het hier allang wist, maar ik nog niet :)
voor de frequentie bij jouw in de buurt kijk op: http://www.id-t.com/portal/page-radio-frequentie.php
Maar tot nu toe is het echt leuk, gewoon geen R&B en Hip-Flop erdoor enzo :) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by //j o o s t
Hey, ik wist helemaal niet dat ID&T een eigen radiozender had joh!
Ik denk dat een groot deel het hier allang wist, maar ik nog niet :)
voor de frequentie bij jouw in de buurt kijk op: http://www.id-t.com/portal/page-radio-frequentie.php
Maar tot nu toe is het echt leuk, gewoon geen R&B en Hip-Flop erdoor enzo :) |
hehe ik denk dat 99% hier het wel wist, maareh om je toch ff goed te informeren, hier ff wat (belangrijke) uitzendtijden
elke woensdag 20.00 - 22.00 Hardhouse/Hardstyle met Lady Dana
elke donderdag 20.00 - 22.00 In A State Of Trance met Armin
elke vrijdag 20.00 - 22.00 Techno met ik geloof Michel de Heij
en verder heb je elke zatavond meestal live-uitzendingen van ik dacht club eau, maar dat weet ik niet zeker, verder zenden ze bijna ook alle grote evenementen uit zoals TranceEnergy of Qlimax, je weet wel dat soort feestjes. |
|
|
| raoel |
idd
Niet echt vernieuwend dit nieuws :p |
|
|
| //j o o s t |
Kijk, dat bedoel ik nou...goede info!
Ook leuk dat ik die feesten thuis kan volgen he, over 3 a 4 jaar kom ik pas binnen bij feesten van ID&T. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by //j o o s t
Kijk, dat bedoel ik nou...goede info!
Ook leuk dat ik die feesten thuis kan volgen he, over 3 a 4 jaar kom ik pas binnen bij feesten van ID&T. |
thnx, maareh wist je dat ze ook bezig waren om een tv-station te beginnen:p |
|
|
| //j o o s t |
jah, dat heb ik wel gehoord, maar ik geloofde het niet echt. Lijkt me wel een vet id ja.
//offtopic: is er ook een link direct naar dit Holland forum zodast ik niet steeds via ta.com>forums....blabla hier hoef te komen...ander maak ik wel ff een .tk naar het halland forum waar mensen dan in een keer hiernaartoe kunnen... |
|
|
| Biohazard |
he joost
donderdag van 8-10 naar armins state of trance luisteren en dan mee chatten op www.arminvanbuuren.tk, is vaak super gezellie :D |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by //j o o s t
//offtopic: is er ook een link direct naar dit Holland forum zodast ik niet steeds via ta.com>forums....blabla hier hoef te komen...ander maak ik wel ff een .tk naar het halland forum waar mensen dan in een keer hiernaartoe kunnen... |
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=13
WTB. |
|
|
| mantisnl |
| ik heb geruchten gehoord dat er zelfs misschien een tv zender, een programma of zowiets dergelijks van ID&T komt.. |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by mantisnl
ik heb geruchten gehoord dat er zelfs misschien een tv zender, een programma of zowiets dergelijks van ID&T komt.. |
Als je nou eerst de hele thread leest, dan weet je dat meer mensen dat "gerucht" gehoord hebben. :crazy: |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by mantisnl
ik heb geruchten gehoord dat er zelfs misschien een tv zender, een programma of zowiets dergelijks van ID&T komt.. | Kater??Drink water...... |
|
|
| mantisnl |
whOEPS:toothless
idd.. ut was errug vroeg vanmorge (kmoest om 7 uur werken.. aah wat is asperge steken toch een lekker werk :haha: )
kwas cker te duf om ut te lezen:tongue2 |
|
|
|
|