return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Electrify: Black Hole Labelnight
View this Thread in Original format
tiestoworld
ELECTRIFY: BLACK HOLE LABELNIGHT
Info Here

De legendarische Black Hole Label nights zijn terug! Black Hole Recordings en Globaltwist Events bieden jou een exclusief avond. Met vanavond DJ Ton T.B., Mark Norman, Progression en host DJ Denman.

Poppodium Bibelot
Wijnstraat 117
3311 BT DORDRECHT

Datum: zaterdag 5 juli 2008
Open: 21:00
Aanvang: 22:00

Webverkoop Rang Normaal € 11,50
Voor-/deurverkoop Rang Normaal € 12,00
Chicane
Kan Ton TB al mixen dan? Laatste keren dat ik hem hoorde was het dramatisch gesteld met hem. Trainwrecks alom.

Voor de rest wel leuk ja, schappelijke prijs. Locatie info is ook wel handig in je post trouwens :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
Kan Ton TB al mixen dan?

NEE!

:D
Loraine
Sinds wanneer draait Dennis "Denman" Ruyer op trance feestjes? :eek:
Of is er een of andere halve zool die zichzelf ook opeens Denman noemt? :disbelief

En het etiket "legendarisch" zou ik nou niet plakken op dit event...tis imo meer een avondje (nachtje) barhangen met 40+ers schuifelend om je heen op de dansvloer in n discotheekje :toothless
eieregooie
Hij draait niet, hij host :p
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Hij draait niet, hij host :p

Vinnik ook nix voor "Der Spiffy" om zo'n event te hosten :o
Dan geloof ik nog eerder dat een halve zool met dezelfde bijnaam dit doet ;)

Voor zo'n line-up kom ik iig niet m'n nest uit :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement