|
videos: vandit @ casino berlin closing night 10.2004
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
תודה
ניו אנרגי מעולים |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ממש תודה לך
שנתאבד עכשיו או אחרכך? על כך שאנחנו לא היינו שם
...איזה שאגות הייתי דופק שם פששש |
|
|
| uzi |
שימו לב שמיקי, חבר שלי, "הרוסי הגדול" והחביב מהמסיבות של נקסט היה שם.
והתמוגג מכל רגע!
אתם יכולים לראות אותו למספר רגעים בוידאו הראשון. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| ...ידעתי שזה הוא אבל אמרתי נההה בטח רק דומה חחחחח |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הנה הוא
:D
 |
|
|
| uzi |
| נכון מאוד, הוא מדי פעם צופה בפורום. |
|
|
|
|