return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Ek 2008 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Teknikol
Ben er niet van overtuigd dat Oranje de finale haalt hoor! Het is fris, het is agressief en efficiënt voetbal, maar ook riskant, als het middenveld balverlies lijdt komt alle druk op de verdediging te staan en die moeten het dan maar op zien te lossen. Da's geen probleem met een beetje geluk, een voorsprong en hardwerkende verdedigers...maar wat als er nog tien minuten te spelen zijn met 0-0 en Oranje is een eind uitgeraasd met hun voetbalgeweld..?

Aan de andere kant is het ing gaaf dat ze dit tot nu toe zo voor mekaar hebben. Echt ongelofelijk, boven heel Europa's verwachting denk ik zo!
eieregooie
Maar de kans dat het tien minuten voor tijd nog 0-0 is, is met dat offensieve spel natuurlijk weer kleiner.

We gaan het meemaken. Ik vind het allemaal nu al mooi :toothless
The_G0dfather
Grote probleem is idd gewoon de vele kansen die ze weggeven achterin.

Nuja, dat hebben vele andere grote landen ook al gedaan dit EK (behalve mss dan portugal en spanje, sergio ramos niet meegerekend).

Uiteindelijk moet je enkel rekening houden met de concurrentie dit toernooi en geen perfectie verwachten zowel offensief als defensief.

Portugal heeft een iets meer uitgebalanceerde ploeg met een taaie verdediging maar offensief kan natuurlijk niemand tippen aan Robben, Van Persie, Kuyt (positief verrast) en RVN (wat een wedstrijd tegen frankrijk).

Zonder blessures en het nodige geluk moeten ze minsten de finale halen.
Frenkieee
Ook al zouden ze niet winnen, het feit dat 97% van de wereld nu Oranjefan is en iedereen het ze gunt, is natuurlijk ook geweldig. Ook de Nederlandse fan wordt erg gewaardeerd, dat maakt het ook nog eens extra leuk voor ons zelf.

Maar ik geef toe, een tastbare prijs is nog net iets leuker :)
Luminosity
Ik hoop op Nederland - Portugal in de finale, als NEderland dan weer zo speelt als ze tegen Italie deden dan moet alles goed komen!
ThaMaestro
quote:
Originally posted by Luminosity
Ik hoop op Nederland - Portugal in de finale, als NEderland dan weer zo speelt als ze tegen Italie deden dan moet alles goed komen!

Hopelijk speelt Ronaldo dan weer z'n favoriete verwende (*ik-wordt-kotsmisselijk-van-zo'n-arrogante-voetballer*) spelletje waarbij die de bal van medespelers afpakt om zelf te schitteren, en moet ie huilend t veld af omdat ie verloren heeft... :eek: :D
Zand|Man
Nederland weer gewonnen. Hoewel ik ze niet sterk vond spelen met het b elftal. Ben benieuwd wat de volgende wedstrijd gaat brengen.
MennoB
Nee toch niet weer die Duitsers he! :whip:
MennoB
quote:
Originally posted by MennoB
Nee toch niet weer die Duitsers he! :whip:

Ja dus..
The_G0dfather
Met als volgende tegenstander Kroatië of Turkije is zelfs de finale niet zo veraf meer voor hen...

Zand|Man
Die Turken.... Hoeveel geluk kun je hebben in een tournooi!
ThaMaestro
quote:
Originally posted by Zand|Man
Die Turken.... Hoeveel geluk kun je hebben in een tournooi!

Laten we hopen dat ze van geluk echt onder de trein komen .... allemaal!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement