return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Ferry gaat trouwen (+ plaatje)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
DJ Ferry Corsten (System F) zal op dinsdag 28 mei a.s. in Rotterdam zijn ja-woord gaan geven aan Lia Colayco. Het stel ontmoette elkaar anderhalf jaar geleden in Manila en sinds enkele maanden woont Lia ook in Nederland. De 28-jarige Ferry Corsten heeft in Azië het formaat van een wereldster behaald en is daar uitermate populair.

Overigens zal Ferry Corsten na zijn huwelijk veel op Ibiza te vinden zijn, waar hij een residentie heeft in Club Eden in San Antonio.

Bron: Fokzine

Voor nieuwsgierigen onder ons die zn vrouw willen zien, hier is een link:

http://www.getasia.com.ph/images/ch...4042001_cov.jpg
!_PeTrUs_!
Mmm, nice!

Biohazard
not bad, maar doe mij maar die vriendin van tiesto
TranceFool
quote:
Originally posted by Biohazard

agree :)
AFTERNATIVE
quote:

Heeftie die nog wel?? hoorde namelijk gerucht datze uit elkaar zijn (n maand of 3 gelee) en sindsdien zie ik dr ook nooit meer op partypiczz
dj_highforce
quote:

Zekers :toothless
Sandman
quote:

Ken ik niet... FOTO!!!

Sandman
Cosmic Guy
quote:
Ken ik niet... FOTO!!!

Inderdaad! Show us!:eyes:
hamburgerboefje
Klopt die vriendin van tiesto mag er wezen...Maar die vriendin van ferry vind ik op deze foto niet bepaald van dat je zegt :eek:
Biohazard
http://www.makproductions.net/dj-tiesto/film.htm

en dan dat the box interview kiezen, ongeveer 3/4 door laten spelem en dan word tiestos vriendin geinterviewd. Het is van pas geleden dus het lijkt me sterk dat ze uit elkaar zijn

Biohazard

die blonde dan, ze heet monique
//j o o s t
echt niet een van de lelijksten! Knappe dame hoor! Hij mag blij wezen met haar denk ik zo :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement