return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Kleine dwaas hierzo !! stem op mij aub voor een gig op mysteryland
View this Thread in Original format
Botol&Cebok
Halloe mensen ik deed mee aan een dj contest hier in adam voor kunstbende . Ik werd helaas niet nr 1 maar 2e en heb nu nog kans door als mensen op me stemmen. de dj die hier nr 1 werd draaide house je weet wel sne3akerz stijl wat in lijkt.

Nou dit is de link om op me te stemmen zo echt vet zijn als jullie dat zouden doen

stemn dus op gianni marino

http://spitsnet.nl/acties/kunstbende.html

hartelijk bedankt srry voor leestekens enz.

In de set wat je ook kan horen zijn 2 nrs wat marcus schossow heeft gedraaid in zijn radioshow .Beetje out of control foking tunes !!!

ahah zit wel 1 foutje in dem ix alles laatste moment maar ja k weet neit meer wat k moet typ.


vote for me please hahah http://spitsnet.nl/acties/kunstbende.html
Donna
Sorry,no leestekens,no gevote!
magrec
Dat niet alleen, vind het geen bijzondere mix. Overgangen kunnen ook wel wat vloeiender.

Sowieso veel para in die mixen zeg pfff ik ben daar echt te oud voor volgens mij.

Dat mixje van dat 13 jarige gastje is best ok trouwens.
Botol&Cebok
k weet dat de overgang slegt is moest eigen eerder opnemen maarja ik doe altijd alles laatste moment helaas maar als je tog op me zou stemmen zou k heel dankbaar zijn
Smirnoff
heb je gezopen ofzo ?
Opti
Alleen Smirnoff:disbelief
Little Theseus
heuj schapen neukehh
MennoB
Hahaha idd. Een paar punten en komma's leest een heel stuk gemakkelijker! ;) Zo'n lange adem heb ik nou ook weer niet..
Smirnoff
quote:
Originally posted by Opti
Alleen Smirnoff:disbelief


Die naam die klopt niet helemaal meer...

Tegenwoordig aan de "Jan de Wandelaar".

Maar.... hoest verder ?
Luminosity
Beetje jammer dit.

Donna
wat?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement