|
Kleine dwaas hierzo !! stem op mij aub voor een gig op mysteryland
|
View this Thread in Original format
| Botol&Cebok |
Halloe mensen ik deed mee aan een dj contest hier in adam voor kunstbende . Ik werd helaas niet nr 1 maar 2e en heb nu nog kans door als mensen op me stemmen. de dj die hier nr 1 werd draaide house je weet wel sne3akerz stijl wat in lijkt.
Nou dit is de link om op me te stemmen zo echt vet zijn als jullie dat zouden doen
stemn dus op gianni marino
http://spitsnet.nl/acties/kunstbende.html
hartelijk bedankt srry voor leestekens enz.
In de set wat je ook kan horen zijn 2 nrs wat marcus schossow heeft gedraaid in zijn radioshow .Beetje out of control foking tunes !!!
ahah zit wel 1 foutje in dem ix alles laatste moment maar ja k weet neit meer wat k moet typ.
vote for me please hahah http://spitsnet.nl/acties/kunstbende.html |
|
|
| Donna |
| Sorry,no leestekens,no gevote! |
|
|
| magrec |
Dat niet alleen, vind het geen bijzondere mix. Overgangen kunnen ook wel wat vloeiender.
Sowieso veel para in die mixen zeg pfff ik ben daar echt te oud voor volgens mij.
Dat mixje van dat 13 jarige gastje is best ok trouwens. |
|
|
| Botol&Cebok |
| k weet dat de overgang slegt is moest eigen eerder opnemen maarja ik doe altijd alles laatste moment helaas maar als je tog op me zou stemmen zou k heel dankbaar zijn |
|
|
| Smirnoff |
| heb je gezopen ofzo ? |
|
|
| Opti |
| Alleen Smirnoff:disbelief |
|
|
| Little Theseus |
| heuj schapen neukehh |
|
|
| MennoB |
| Hahaha idd. Een paar punten en komma's leest een heel stuk gemakkelijker! ;) Zo'n lange adem heb ik nou ook weer niet.. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Opti
Alleen Smirnoff:disbelief |
Die naam die klopt niet helemaal meer...
Tegenwoordig aan de "Jan de Wandelaar".
Maar.... hoest verder ? |
|
|
| Luminosity |
| Beetje jammer dit. |
|
|
|
|