return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
id-t contest mysteryland
View this Thread in Original format
Botol&Cebok
hallo buren

ik heb meegedaan met een dj conest het zou vet zijn als jullie op deze trance addicer willen stemmen

http://spitsnet.nl/acties/kunstbende.html ik heet gianni marino

alvast bedankt jongens owja je maakt ook nog kans op 2 vip kaarten :eyes:

grotjes gianni
FenixStyle
Argh, die internet-contests waarbij de winnaar gewoon degene is die het meeste spamt, moesten ze echt afschaffen.. Is zowaar nog oneerlijker dan televoting...:rolleyes:
Push2005
Op de dj wedstrijden van Studio Brussel na zijn dit inderdaad de meest verwerpelijke soort contests die je je maar kunt inbeelden.
Xilver
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
grotjes gianni


vuilap
eieregooie
quote:
Originally posted by Xilver
vuilap

rofl :stongue:
DJ Zetski
Die contests zijn eigenlijk oneerlijk...

Degene met de meeste aanhangers wint. Je moet niet eens kunnen mixen.
Real
Z'n topic op het NLTA forum is nét iets chaotischer. :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement