|
id-t contest mysteryland
|
View this Thread in Original format
| Botol&Cebok |
hallo buren
ik heb meegedaan met een dj conest het zou vet zijn als jullie op deze trance addicer willen stemmen
http://spitsnet.nl/acties/kunstbende.html ik heet gianni marino
alvast bedankt jongens owja je maakt ook nog kans op 2 vip kaarten :eyes:
grotjes gianni |
|
|
| FenixStyle |
| Argh, die internet-contests waarbij de winnaar gewoon degene is die het meeste spamt, moesten ze echt afschaffen.. Is zowaar nog oneerlijker dan televoting...:rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| Op de dj wedstrijden van Studio Brussel na zijn dit inderdaad de meest verwerpelijke soort contests die je je maar kunt inbeelden. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
grotjes gianni |
vuilap |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
vuilap |
rofl :stongue: |
|
|
| DJ Zetski |
Die contests zijn eigenlijk oneerlijk...
Degene met de meeste aanhangers wint. Je moet niet eens kunnen mixen. |
|
|
|
|