| redzone1 |
Ieder zijn smaak zeker :)
ik moet toegeven dat ik soms over-enthousiast wordt van dingen waar ik aan werk. Als je eerst Bassleader moet masteren en daarna Mr. Sam, kan dat wel soms een verademing zijn ;)
Wat ik nog goed vind is Trebbiano op Black Hole (met Sied Van Riel Remix). |
|
|