|
תאריך שחרור של אלבום החדש של above & beyond , (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
או עוד יותר מגניב:
דירק דיגלר!!!
(בין המבינים יוגרל פרס) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
או עוד יותר מגניב:
דירק דיגלר!!!
(בין המבינים יוגרל פרס) |
שמעתי שגם לרון ג'רמי יש את אותו הכישרון...
הם עשו קריירה מהבאגט שלהם.
 |
|
|
| manor |
אני מחכה הרבה זמן לאלבום של AUROSONIC
starfall מואד מאוד מומלץ, יצא כבר לפני שנתיים |
|
|
| Viber |
מזל טוב עוזי!!
זכית באטמים צבאיים משומשים להופעה הקרובה של ארמין! |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
מזל טוב עוזי!!
זכית באטמים צבאיים משומשים להופעה הקרובה של ארמין! |
 |
|
|
| vit048 |
| האלבום יצא אפשר להוריד |
|
|
| TTman |
| אלבום שקט משהו.. ציפיתי למשהו הרבה יותר קצבי |
|
|
| sh33p |
אחרי השמיעה הראשונה התאכזבתי קלות כי ציפיתי למשהו יותר קצבי וטראנסי
מסתבר שהכוונה שלהם הייתה אחרת לגמרי ועל כך אני שמח
זכינו לקבל אלבום רגוע עם ווקאלים מעולים
לכל מי שרצה טראנס שלא ידאג
יהיה מספיק רמיקסים קצביים שיגיעו לאט לאט
אבוב אנד ביונד עשו בשכל |
|
|
| mitre |
אהבתי את הדיסק. באמת שקט עם ווקאלים מעולים ועם בסיס טוב להרבה רמיקסים טובים בעתיד.
offtopic:
מה דעתכם לעשות תרד רק עם שמות (בלי הערות ותגובות) של שחרורים (וכבר כל אחד יעשה עם זה מה שהוא רוצה)? |
|
|
| sh33p |
| אני בעד כל טרד, העיקר שהפורום יתעורר |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by mitre
offtopic:
מה דעתכם לעשות תרד רק עם שמות (בלי הערות ותגובות) של שחרורים (וכבר כל אחד יעשה עם זה מה שהוא רוצה)? |
צא לדרך! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
אהבתי את הדיסק. באמת שקט עם ווקאלים מעולים ועם בסיס טוב להרבה רמיקסים טובים בעתיד.
offtopic:
מה דעתכם לעשות תרד רק עם שמות (בלי הערות ותגובות) של שחרורים (וכבר כל אחד יעשה עם זה מה שהוא רוצה)? |
אני לא אוהב את זה מצד אחד מפני שאני לא רואה טעם לטרד שכזה ובנוסף אני לא יודע מי יהיה מספיק עקבי כדי לעדכן אותו מספיק.
מצד שני
קחו את הבמה, אם זה יכול לתרום ליותר אנשים שיקראו כאן ואולי גם ליותר שיכתבו אין בכך כל דבר רע, להיפך.
נכון שזה טרד שאין הרבה מה להגיב בו חוץ ולמעשה הוא לא ממש מהווה סוג של דיון אבל אולי עבור אנשים מסוימים זה יהווה סיבה טובה לבדוק את הפורום יותר בתכיפות ואז גם להגיב בטרדים שמכילים באמת דיונים.
אני בעד להרים את הכפפה.
תפתחו טופיק, אני מוכן לתת לו את הכבוד להיות בראש הדף גם אם צריך |
|
|
|
|