return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
תאריך שחרור של אלבום החדש של above & beyond , (pg. 2)
View this Thread in Original format
Viber
או עוד יותר מגניב:

דירק דיגלר!!!


(בין המבינים יוגרל פרס)
uzi
quote:
Originally posted by Viber
או עוד יותר מגניב:

דירק דיגלר!!!


(בין המבינים יוגרל פרס)

שמעתי שגם לרון ג'רמי יש את אותו הכישרון...
הם עשו קריירה מהבאגט שלהם.
manor
אני מחכה הרבה זמן לאלבום של AUROSONIC
starfall מואד מאוד מומלץ, יצא כבר לפני שנתיים
Viber
מזל טוב עוזי!!
זכית באטמים צבאיים משומשים להופעה הקרובה של ארמין!
uzi
quote:
Originally posted by Viber
מזל טוב עוזי!!
זכית באטמים צבאיים משומשים להופעה הקרובה של ארמין!

vit048
האלבום יצא אפשר להוריד
TTman
אלבום שקט משהו.. ציפיתי למשהו הרבה יותר קצבי
sh33p
אחרי השמיעה הראשונה התאכזבתי קלות כי ציפיתי למשהו יותר קצבי וטראנסי
מסתבר שהכוונה שלהם הייתה אחרת לגמרי ועל כך אני שמח
זכינו לקבל אלבום רגוע עם ווקאלים מעולים

לכל מי שרצה טראנס שלא ידאג

יהיה מספיק רמיקסים קצביים שיגיעו לאט לאט

אבוב אנד ביונד עשו בשכל
mitre
אהבתי את הדיסק. באמת שקט עם ווקאלים מעולים ועם בסיס טוב להרבה רמיקסים טובים בעתיד.

offtopic:
מה דעתכם לעשות תרד רק עם שמות (בלי הערות ותגובות) של שחרורים (וכבר כל אחד יעשה עם זה מה שהוא רוצה)?
sh33p
אני בעד כל טרד, העיקר שהפורום יתעורר

TTman
quote:
Originally posted by mitre
offtopic:
מה דעתכם לעשות תרד רק עם שמות (בלי הערות ותגובות) של שחרורים (וכבר כל אחד יעשה עם זה מה שהוא רוצה)?



צא לדרך!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by mitre
אהבתי את הדיסק. באמת שקט עם ווקאלים מעולים ועם בסיס טוב להרבה רמיקסים טובים בעתיד.

offtopic:
מה דעתכם לעשות תרד רק עם שמות (בלי הערות ותגובות) של שחרורים (וכבר כל אחד יעשה עם זה מה שהוא רוצה)?


אני לא אוהב את זה מצד אחד מפני שאני לא רואה טעם לטרד שכזה ובנוסף אני לא יודע מי יהיה מספיק עקבי כדי לעדכן אותו מספיק.

מצד שני
קחו את הבמה, אם זה יכול לתרום ליותר אנשים שיקראו כאן ואולי גם ליותר שיכתבו אין בכך כל דבר רע, להיפך.

נכון שזה טרד שאין הרבה מה להגיב בו חוץ ולמעשה הוא לא ממש מהווה סוג של דיון אבל אולי עבור אנשים מסוימים זה יהווה סיבה טובה לבדוק את הפורום יותר בתכיפות ואז גם להגיב בטרדים שמכילים באמת דיונים.

אני בעד להרים את הכפפה.
תפתחו טופיק, אני מוכן לתת לו את הכבוד להיות בראש הדף גם אם צריך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement