|
Damn Noa - Home (V.ision remix): is ie al uit?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| Deze mega plaat hoorde ik gewoon gisteravond in een discotheekje. Betekent dat dat ie al uitgebracht is? Het lijkt me niet dat het een radio-rip was, aangezien ze vinyl draaien daar. |
|
|
| Menno |
Volgens mij is ie nog niet uit. Weet ook niet of hij wel uitkomt omdat ik hoorde dat ze de rechten van de sample helemaal niet hebben. Maar het klopt dat andere dj's hem ook draaien want ik hoorde Cor Fijneman hem een tijdje geleden ook draaien.
Dus ff afwachten maar :) |
|
|
| raoel |
Voor zover ik weet wordt die plaat niet uitgebracht omdat ze de rechten niet hebben.
Misschien dat ze dat inmiddels geregeld hebben, dat zou kunnen. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Menno
Maar het klopt dat andere dj's hem ook draaien want ik hoorde Cor Fijneman hem een tijdje geleden ook draaien.
Dus ff afwachten maar :) |
HAha ja, dat was een mooie ja. Die hebt ie gewoon geedit van mp3 ;)
Maar hij komt niet uit. |
|
|
| hamburgerboefje |
| Van de ene kant vind ik het wel jammer want het is een tering chill nummertje. Maar van de andere kant is het ook wel weer leuk als je dit soort nummers niet te vaak hoort......zo blijft het toch een beetje origineel als je em weer es op een vette party voorbij hoort komen :toocool: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Van de ene kant vind ik het wel jammer want het is een tering chill nummertje. Maar van de andere kant is het ook wel weer leuk als je dit soort nummers niet te vaak hoort......zo blijft het toch een beetje origineel als je em weer es op een vette party voorbij hoort komen |
Daar ben ik het niet mee eens. Goede nummers kan je niet vaak genoeg horen! |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Daar ben ik het niet mee eens. Goede nummers kan je niet vaak genoeg horen! |
totdat je er mee dood gegooid word. sommige nummers worden overmatig gedraaid dat ik ze persoonlijk minder leuk vind. |
|
|
| michiel |
| het was een eenmalige bootleg voor massive, maar omdat de reacties zo goed waren heeft hij hem nog een paar keer gedraaid, maar brengt hem niet uit omdat er onder andere al een versie in de top 100 staat |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | maar brengt hem niet uit omdat er onder andere al een versie in de top 100 staat |
Je bedoelt dat slappe aftreksel dat Madhouse gemaakt heeft? Dat is niks vergeleken met Marco V. Maar als dat zo is, beetje jammer:whip: |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Je bedoelt dat slappe aftreksel dat Madhouse gemaakt heeft? Dat is niks vergeleken met Marco V. Maar als dat zo is, beetje jammer |
Madhouse zuigt vacuum, ik heb echt vet mooie herinneringen aan dat nummer van de vakantie vorig jaar maar dan die van Madonna gewoon, en die worden eer aangedaan door Damn Noa:), maar verziekt door Madhouse:whip: :whip: |
|
|
| basvh |
| ik zag op only djs dat madhouse nu met een remix gaat komen van holiday idd ook van madonna |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
ik zag op only djs dat madhouse nu met een remix gaat komen van holiday idd ook van madonna |
hehe die is al uit man, heb ik gezien op TV op de Fox Kids Party of zoiets :p
en madhouse is triest |
|
|
|
|