|
NATURE ONE 2008 (01-03.08.2008) Germany
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

www.nature-one.de
OpenAirFloor
:שישי
Tiësto
Ferry Corsten
ATB
Kyau & Albert
Judge Jules
Duderstadt
Giuseppe Ottaviani (live)
Sono (live)
:שבת
Paul van Dyk
Armin van Buuren
Moguai
Westbam
Dave 202
Dag
Tom Cloud
Rank 1 (live)
The Flowmasterz (live)
Anthony Rother (live)
NUDE (live)
NatureOne Inc. (live)
Century Circus
:שישי
Carl Cox
Umek
Elmar Strathe
Chris Liebing
Joris Voorn
Renato Cohen (live)
Alter Ego (live)
:שבת
Sven Väth
Felix Kröcher
DJ Murphy vs. C. Fischer
Brixton
Dave Clarke
Sven Wittekind
Space DJ'z
Discordia
Arkus P. (live)
Johannes Heil (live)
Jacek Sienkiewicz (live)
Elton D. & Snoo (live)
Classic Terminal
:שישי
CJ Bolland
Yves de Ruyter
Rob Acid (live)
Da Hool
DJ Toyax
:שבת
Bassface Sascha
Tillmann Uhrmacher
Tom Wax
Raoul
Dr. Motte
Tanith
Perplexer
Mijk van Dijk (live)
House of House
:שישי
Dubfire
Lützenkirchen
Sebastian Gnewkow
The Disco Boys
Milk & Sugar
Malente
:שבת
Monika Kruse & Karotte back2back
Gregor Tresher
Martin Heyder
Ante Perry
Dominik Eulberg
Moritz Piske
Babor
Einmusik (live)
Gabriel Ananda (live)
:נוסף לארבעת הבמות המרכזיות האלו יצתרפו עוד 17 מועדונים והפקות בבונקרים שמפוזרים באיזור והם
Cocoon
Extrawelt (live), Pascal FEOS, Andre Galluzzi, Chris Tietjen, Toni Rios,
Frank Lorber, Tobi Neumann, Reboot, Pig & Dan
Energy
Norman DJ, Hypnotic, Romeo, Quicksilver, Dumonde de Leon,
Spacecase, R.O.K.K., Tiddey, Audiolink, Tillmann Uhrmacher,
CJ Stone, Masterbeat, DJ Wag, Warmduscher,
Miss Mine, Daydreamer, Scream, Da Bomb
Power From The East Side
Markus Lange (live), Breakfastklub, Lars- Christian Müller, Foss & Stoxx,
Golden Toys, Pretty Pink, Vortex, TomB. vs. Marcapasos, Superbooze,
Recall 8 & Carsten Rechenberger (live), Hanson & Schrempf (live),
Kratzer, Stephan von Wolffersdorff, NDK (live), Perry (live),
Fin Phranklin (live), Albert Schweitzer (live), Soapespierre
Reverze
Coone, Dark-e, Ronald V, Q-IC, Binum, Chicago Zone, Manu Kenton,
DJ Mystery, Mark with a K, The Playboyz, Lethal MG, Gave,
Stephy, Zatox, Activator, Bobby V, Qatja S, Guarana, Davoodi,
DP, Vicious D & Larsson, Shogun
Acid Wars & Fusion Club
Wildboyz aka Man at Arms vs. Sorgenkint (live), Roland Casper,
Brixton, Man at Arms, Sorgenkint, 2Junxion, Michael Kruck,
Jon Asher, Hierro, The Malediction, The Incredible Papst, Rockstarr, Frank Sonic
Tresor
Dash, Dry, Trias, Baeks, Kriek, Mack, Mike Dehnert (Live-PA)
Stammheim
Daniel Sanchez, Pierre, Sercan, Bine, Karotte,
Micha Klang, Marky, Norman
Vogue Club meets Pride Factory
Sebastian Gnewkow, Ben Gala, Fräggel, John Shurefly, Simon Phinixx,
Ben Konrad, Simoné, Markus Klein SPECIALS: Benjamin Meneses (Bongo Percussion),
Naschwarenluder Skippy (Candygirl), Gogo Perfomance
Camping-Village Thurs. 31 July (from 8.00pm) BASS TOURS HAZIENDA DEL SOL
Marc Jerome, Cyre vs. Mr. T, Mark Forbach vs. Saly, Sean Finn,
Holger Brauns (live), Falk Bachert, Minimal Lounge (live), Oliver Mandes
"Himmelszelt" by BigCityBeats, bigFM & King Kamehameha Klub
Marco Petralia, Steve Blunt, Euphonic Funk, Oli Roventa, DJ Hildegard,
Molisans Brothers, Sebastian Lutz, Amir ad Fontes
Thunderdome
The Outside Agency, Noize Suppressor, DaY-már, Evil Activities,
Nosferatu, Gizmo, Negative A, The Vinyl Junk, Reiner, Recype,
Hamunaptra, Nexes, Detonator, MC Apster, MC Justice
Abstract meets U60311
Sven Wittekind, Robert Natus, Kaoz & S.Ewe on 4decks, O.B.I.,
Torsten Kanzler, Matt M. Maddox, Marcel Cousteau, Lukas,
Razor, Tadox, Pi Chai, Plattenpeter & Peter Latino,
Frank Kvitta (live), Tetrapak (live),
Brachiale Musikgestalter (live), Giuseppe Castani, DJ Sutura
Airport
Sonic, SEBBO, Marc Miroir, Daniel R., Der Agent, Andi B.,
DeLaDope, Carlos G., Nykk, Elbucca Soundsystem
Tunnel Trance Force
DJ Dean, DJ Shoko, DJ Yanny, Patrick Bunton, DJ Shane,
Krid Kid, DJ Merlin & C-Bass, DJ Apollo, DJane D-Jean-D,
Rod Bolts, DJ Joeker, Waveliner, Mikesh, A*S*Y*S, DJ Wag,
Dave Joy, Benjamin R., DeeJane Kim, Felixx, Primax, Dr WiLLis, Pressureheads
Hardcore Gladiators
Art Of Fighters, Mad Dog, The Wishmaster, DJ Uzi, Hamunaptra,
Nexes, Mental Wreckage, Shotgun, Ron, Baby Raw, Mr. Punani,
Profiler & Gee MC, Kahlkopf HC & MC P.D., Ezkimo, Joe Nitro,
Illo, E-RAYzor, Distiller, Paraghandy, E-Light, Witnez,
Braincrushers, Rocca MC, MC "H", MC Fanatic
Cassius Enterprises
The Disco Boys, Senad & Baumeister, Pi, Stone, Seven, Del-T,
Frank S., DK2, TT Hacky, Oliver Kaine, Toni Cliffton,
Klaus Radvanowski, X-Said, MIMO, AMARIS, Timo Di Roy, Rocchound
Forum / Peppermint Jam
Boogie Pimps, Divinity, Heiko Gemein, Oliver Neufang,
Francesco Sanna, Robin Junker, Dirk Federkeil
מממ...כן ואם כל זה לא מספיק אז בנוסף ישנן רחבות נוספות במתחמי הקאמפינג חחח
ולסיכום משלחת ישראלית שכוללת אותי ועוד שניים יוצאת לדרך בתאריכים
31.07-04.08
ועדיין לא מאוחר גם לכם להצטרף לטירוף
ישנה אפשרות לישון באתר הקאמפינג באוהל
או במלון איזה 30/50 דקות מהמקום למה כל המלונות הקרובים כבר מזמן מלאים
מי שמעוניין מוזמן ליצור איתי קשר
msnm: [email protected]
יאללה עוד 38 יום שם
:crazy:
מתחיל להכנס לכושר חחח
;) |
|
|
| hypotenuse |
חולני :)
תהנה גיל! |
|
|
| uzi |
תקופת הקיץ הגיעה ופולין, הולנד, בלגיה, אנגליה וגרמניה מוצפות פסטיבלים!
מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
תקופת הקיץ הגיעה ופולין, הולנד, בלגיה, אנגליה וגרמניה מוצפות פסטיבלים!
מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Wow geezer, aren't you forgetting IBIZA?? :wtf: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by benji904
Wow geezer, aren't you forgetting IBIZA?? :wtf: |
לי לא יצא להיות באיביזה
אבל הרוב שם זה האוס
וזה סובב גם המון פוזה
(לא הכל)
אבל כמובן יש שם שלל של דברים טובים כמו טראנס בקרים וטקנו בליין של פיקוטו
וים שם בנות שוות משהו משהו
ואני בהחלט מעוניין להגיע לשם מתישהו בהמשך
אבל עם כל זאת אני חי את הרייבים והפסטיבלים בשבילי זה הכי טוב מהכל
אני אוהב את זה שיש אלפי אנשים ביחד
את ההשקעה את האווירה את החברתיות בין האנשים והאהבה הגלובלית
את העוצמתיות והחוויה כולה שאלו דברים שלא נמצאים במועדונים גם כאלו כמו באיביזה
אבל כל אחד ומה שעושה לו את זה
וכמובן לגוון זה מצויין
אה הפלוס במועדונים זה סטים ארוכים מה שבפסטיבלים ובאירועים גדולים זה סטים קצרים
אבל סט ארוך גם לפעמים משעמם ואתה הולך לאיבוד
בסט קצר נותנים את הכי טוב ואתה עמוק בפנים מההתחלה ועד הסוף
ובחזרה לנושא
יש כבר כרטיס טיסה ומלון
נשאר רק לקנות כרטיס לאירוע במקום
יאללה עוד 35 יום
:disbelief |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!יאללה מחר זה קורה
אני עוד 20 דקות זז לתפוס מטוס לפרנקפורט ומשם רכבת לקובלנז
מי שמעוניין יהיו שידורים חיים ברדיו
sunshine live
וב
bigFM
הנה הפרטים
רק תזכרו להוסיף שעה קדימה אם כתוב 8 אז זה 9
| quote: |
Live broadcast
For all who can not take part in NATURE ONE: The media partners radio "bigFM" and radio "sunshine live" will do a live broadcast from the festival. Here are the dates:
“sunshine live”: Friday 1st August and Saturday 2nd August between 8.00pm and 5.00am from the OpenAirFloor. The broadcast will be on radio and as an online-stream on www.sunshine-live.de
“bigFM”: Saturday 2nd August between 08.00pm and 05.00am live from the “CenturyCircus”, the “House of House” and the „Himmelszelt by BigCityBeats - bigFM & King Kamehameha Club“. Info
www.bigcitybeats.de
|
וזה כנראה לוח הזמנים שלי
שישי:
20.00 - 23:00 | DJ Toyax - [classic terminal]
21:00 - 22:15 | Kyau&Albert - [open air floor]
/or/
21:30 - 23:00 | Frank Sonic - [USB]
22:15 - 23:45 | ATB - [open air floor]
23.00 - 01:00 | C.J. Bolland - [classic terminal]
23:45 - 01:15 | Ferry Corsten - [open air floor]
01.00 - 02:00 | Quicksilver - [energy]
/or/
01.00 - 02:30 | Roland Casper - [acid Wars]
01:45 - 03:45 | Tiesto - [open air floor]
02.00 - 04:00 | Da Hool - [classic terminal]
/or/
02.30 - 04:30 | Chris Liebing - [century circus]
03:45 - 04:30 | Giuseppe Ottaviani -Live- - [open air floor] yeaaaaa!!!
04.00 - ??:?? | Yves De Ruyter - [century circus]
04:30 - ??:?? | Judge Jules - [open air floor]
שבת:
18.00 - 19:30 | Dave 202 - [open air floor]
20.00 - 21:30 | Tom Cloud - [open air floor]
/or/
20.00 - 21:30 | Stefan Senk - [USB]
21.00 - 22:30 | Dave Clarke - [century circus]
22.00 - 00:00 | Dr. Motte - [classic terminal]
23.45 - 01:30 | Paul van Dyk - [open air floor]
00:30 - 02:00 | Robert Natus - [abstract meets U60311]
01.30 - 01:50 | NatureOne Inc. -Live- - [open air floor]
02.00 - 04:00 | Felix Krocher - [century circus]
03.00 - 04:30 | O.B.I. - [Abstract meets U60311]
/or/
03:00 - 04:00 | A*S*Y*S [Tunnel Trance Force]
/or/
03:00 - 05:00 | Pi - [Cassius Enterprises]
/or/
03:00 - 04:30 | Stormtrooper – [USB]
03.45 - 04:30 | Rank1 -Live- - [open air floor]
04.00 - 05:00 | Mijk van Dijk -Live- - [classic terminal]
05:00 - 07:00 | Tillmann Uhrmacher - [classic terminal]
05.30 - 06:15 | Arkus P. -Live- - [century circus]
06.15 - 07:30 | Space DJ'z - [century circus]
07.30 - ??:?? | Sven Wittekind - [century circus]
:crazy: |
|
|
| sh33p |
אח שלו
תהנה!!! צלם הרבה ואל תשכח לשתף אותנו |
|
|
| Koby |
:(
תהנה, אני סתם מקנא. |
|
|
| hypotenuse |
הייתי אתמול בקובלנז :)
אני נמצא באיזור אבל לצערי אני לא אוכל להגיע :|
בכל מקרה תהנה אחי!! הולך להיות שם מטורףףף |
|
|
| Toyax |
| What do you think of the classic terminal? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
יאללה לכתוב סיכום זה לא פשוט אבל הדרך היחידה היא באמת לשבת והתחיל לכתוב ואז לזרום עם זה
פששש...
טוב יאללה התחלתי
סוף כל סוף יצאתי לדרכי לחפור בפסטיבל המוסיקה האלקטרונית המטורף נייצ'ר-וואן
31.07
מתארגן אורז מזוודה ומשפצר את המכנסיים שלי ברצועות בד צהובות
לקונספט של
wake up in yellow
יוצא לשדה תעופה
הולך לשער של אלעל
וכמובן כמו תמיד יש בלאגן וישראלים צועקים ומשתגעים
איזה עם ברברי יש לנו חח שכונה
משלם ים של כסף בשביל סנדוויץ גבינה צהובה מסריחה בבית קפה ליד השער של הטיסה
(אני לא אוכל במקומות כאלו חח אני מהקמצנים)
עולה למטוס ופונקתי לשבת בשורה הראשונה ככה בפאנן עם מקום לרגליים ליד היציאת חרום
איזה יופי


הבעיה היחידה הייתה שהייתה לי רכבת איזה 15 דקות אחרי זמן הנחיתה
אז למזלי לקחתי את המזוודה הקטנה איתי למטוס
שלא אצתרך להמתין לה שתגיע ואז אאחר לרכבת
טוב טסים משעמם אוכל קקה, נו כמו תמיד
לאחר 4 שעות נוחת בפרנקפורט
וכן נשארו לי רק איזה 15 דקות להגיע לרכבת לקובלנז
שזה כולל ביקורת דרכונים והכל
לקחתי את המזוודה והתחלתי לרוץ כאילו רודף אחרי דינוזאור
ולשאול איפה הפאקינג רכבת
אז שלחו אותי לרכבת ואמרתי אני למרות הכל אשאל עוד מישהו
ומתברר ששלחו אותי לרכת בתוך העיר ולא לבין עירונית שאותה אני צריך
מה שאומר לרוץ עוד יותר מהר
כולי מזיע טילים ומסריח
שואל אנשים איך מגיעים לרכבת והם בקושי יודעים מה אני רוצה מהם
למה הם לא יודעים אנגלית בגרוש
קיצר הגעתי איכשהו על הדקה
ובסוף הרכבת איחרה ב10 דקות חחח
:rolleyes:
יאללה לאחר נסיעה של איזה שעה נראה לי
הגעתי לקובלנז
הולך בפאנן איזה 5 דקות ברגל ומגיע למלון
פינוק
לוקח מפתח ונכנס לחדר בדיבור גרמני
להבהיל את רונן אחד משני החברים הנוספים שבאו וכבר הגיע
נכנס, פורק, מתקלח
ויוצא לאכול משהו בשעה 12 בלילה
מחפשים מחפשים
ומה שפתוח זה רק מקדו**דס
מה שאני לא אוהב אבל צריך לאכול אז שיהיה
קיבלתי אמבורגר של שני ביסים
רונן קיבל אחד של שלושה ביסים
היה חרא
אבל נו לפחות יהיה מה לחרבן מחר
טוב הולכים לישון למה למחורת מתחיל הטירוף
01.08
מתעוררים הולכים לקנות אוכל וכרטיסים וחוזרים למלון


רונן על המחשב

ממתינים ל - איתי לביא
החבר הנוסף שצריך להגיע
בינתיים מתארגנים
ושאיתי מגיע יוצאים לדרך
הולכים 5 דקות הליכה לתחנה מרכזית שם קונים כרטיסים לאוטובוס

ומתחילים לנסוע

איתי שיכור


יורדים מהאוטובוס ומתחילים ללכת

וממשיכים

וממשיכים

וממשיכים

וממשיכים

וסוף כל סוף מגיעים לכניסה

ואז עוברים עוד כניסה
והנה אנחנו בפנים
אה רגע לא צריך גם לשם צמיד
אז עוברים עוד כניסה
ואחרי נסיעה של 40 דקות
הליכה של איזה 15 דקות
ולא פחות מ3 כניסות
!!!!!!!אנחנו בפנים
הולכים קונים בונים של שתיה
ופה כל אחד מתפצל לבמה שלו
אז התחלתי עם כמה דקות של
ATB
my video on youtube: click here!

לאחר מכן רצתי לבמה של
CLASSIC TERMINAL!!!
my video on youtube: click here!

נותן שם בקלאסיקות
DJ Toyax
my video on youtube: click here!

ולאחר מכן עולה אחד האלילים
מי שמאוד המתנתי שינגן
לא אחר מאשר
CJ Bolland !!!!!!!! :eyes:
my video on youtube: click here!


פירק אותי לגמרי חפרתי בטירוף
וכאשר הוא סיים עם
the prophet
וואי וואי איך השתגעתי
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
לאחר מכן חזרתי לבמת האופן-אייר
או הבמה המרכזית נקרא לזה
שם הביא אותה בטראנס
Ferry Corsten
my video on youtube: click here!
מרוב שהנהנתי שכחתי לצלם אותו גם בתמונות אבל שיהיה
קפצתי לרחבה בתוך הבונקר של
ACID WARS
שם ניגן
Roland Casper
my video on youtube: click here!

קופץ חזרה לבמה המרכזית שם ניגן
Tiesto
my video on youtube: click here!
Signing on his headphones before throw them to the crowd

חוזר לבמת ה
Classic Terminal
שם מביא בקלאסות
Da Hool
my video on youtube: part 1 - click here! | part 2 - click here!


בחזרה לבמה המרכזית עם
Giuseppe Ottaviani
my video on youtube: click here!


:toothless

קופץ לעוד סיבוב ברחבת ה
Acid Wars
עם
Sorgenkint / Man at Arms vs. Sorgenkint
my video on youtube: click here!

היה חזק
:)
בחזרה במרכזית עם
Judge Jules
my video on youtube: click here!


וזהו השעה 5 וחצי נפגש חזרה עם איתי ורונן
והולכים בדרך חזרה
אבל לא לפני שאני קונה פוסטר
אז שוב הליכה של 15 דקות שנראת כמו נצח כאשר אתה מפורק וגמור
והיה גם מאוד קר
מגיעים למקום האוטובוסים
ומגלים שעדיין לא הגיע אוטובוס
ממתינים איזה 10 דקות שנראים כמו חצי שעה עד שיגיע אוטובוס
לוידאו של ההליכה וההמתנה לאוטובוס חח לחצו פה
כולם מתנפלים ונכנסים לאוטובוס
איזה 40 דקות מגיעים חזרה לקובלנז
הליכה של 5 דקות
ובמלון
רונן נופל ישן נרדם
אני התפנקתי במקלחת ובום ישר למיתה דופק חרופ
!!!!וככה הסתיים לו יום ארוך הזוי קשה מטורף ומהנה ביותר
:eyes:
אבל זה לא הכל
02.08
למחורת מתעוררים
טוב נו רק אני מתעורר חח
הולך לקניון
קונה דיסקים לצרוב את התמונות והוידאו שיהיה מקום בכרטיס
ובמקרה גם סטיקלייט אחד בפאנן
דופק ארוחה בבורגר-קינג
וחוזר למלון
לאחר זמן קצר הולכים עם איתי ורונן לאכול במסעדה סינית


ואז שוב לקניון ביחד, איתי קונה בגדים
ובזמן הזה אני מביא אותה בכיסא מסאז' אוטומטי בשתי יורו חחח
(לא רע לא רע)
חוזרים למלון כבר ערב ופספסנו את הפתיחה של היום השני
איתי ורונן נחים קצת במלון עדיין ומתארגנים
כאילו כל יום הם בפסטיבל ולא ממהרים, לכו תבינו חחח
אז אני זז מהר להספיק להגיע לסט של דייב קלארק
שוב הולך 5 דקות למרכזית קונה כרטיס לאוטובוס ונוסע איזה 40 דקות
במהלך הנסיעה התחיל לרדת קצת גשם
הייתי אופטימי שהוא אפסק
מגיעים ומתחילים ללכת בהליכה הארוכה קצת מטפטף בקטנות
ואז מתחיל יותר חזק
ועד שמגיע כבר הפסיק
טוב מגיע נכנס ודופק תמונה על רקע הפוסטר
:toothless

וזז מהר לרחבת ה
century circus
להספיק לשמוע קצת את
Dave Clarke
my video on youtube: click here!
ואז דופק קפיצה לבמת ה
Classic Terminal
לשמוע את
Dr. Motte
my video on youtube: click here!


היה טוב וקרוע לגמרייי
הבן-אדם זרק איזה 10-15 פחיות ובקבוקי שתיה לקהל
רק שבמהלך כל הסט ירד גשם עלינו
ואומנם בטלויזיה נחמד לראות אנשים רוקדים בגשם
אבל במציאות זה לא הכי כיף חחח
אבל הסט היה טוב והיו אנרגיות טובות בקהל ואצל הדוקטור
רק פחדתי שתהרס לי המצלמה מהגשם או שאתחשמל בזמן צילום התמונות והוידאו חחח
;)
לאחר מכן רץ לחרבה הראשית - אופן אייר
להתפרק בסט של
Paul van Dyk
my video on youtube: click here!


והנה אני חופר בסט של פול, תמונה נוראית אבל לפחות מזכרת חח
יצאתי מוצצת חחח
:haha:

מהאנרגיות של פול אני ממשיך לרחבה שנמצאת על אחת הגבעות של הבונקרים בשם
Abstract meets U60311
ואז מתחילים כל הזיקוקים אז עוצר לראות ולצלם
Fireworks
my video on youtube: click here!



ואז נכנס לרחבה להתפחלץ בסט של
Robert Natus
my video on youtube: click here!



חוזר לרחבת ה
century circus
עם
Felix Krocher
my video on youtube: click here!
קופץ ל
classic terminal
לשמוע את
Mijk van Dijk
אבל וואלה התחיל נמוך
ואין לי מושג האם עלה למה אני פרשתי אחרי 5 דקות למרכזית
שם
Rank 1
ופוגש את רונן ואיתי
והם נזכרים לומר לי שהם רוצים לצאת לסיבוב ברחבות אחרות חוץ מהמרכזית
(טוב שנזכרו באמת)
עושים סיבובים נכנסים ועולים על בונקרים והולכים להסתכל על כוסיות בבמת ההאוס




ואז קופצים ביחד לרחבת ה
classic terminal
לשמוע את
Tillmann Uhrmacher
my video on youtube: click here!
היה נחמד אבל קצת ריק ויבש
אז רונן ואיתי פרשו למלון
ואני נשארתי
אני חוזר ל
century circus
לשמוע חופר שאני אוהב
Arkus P.
my video on youtube: click here!


לאחר מכן אני בקושי מחזיק את עצמי
מנסה איכשהו כלשהו לא להתמקד בכאבי רגליים המטורפים שהיו לי
מרוב חפירות וטיולים חחח
נשאר ב
century circus
לשמוע מצד קשים
Space DJ'z
מנסה להמשיך להנות אבל כבר הייתי גמורררררררר
אז במצב שאתה כבר מפסיק להנות ומתחיל לסבול כדאי לחתוך
וזה מה שלצערי עשיתי
למרות שממש רציתי להשאר לסוף בשביל לשמוע חופר שאני אוהב בשם
Sven Wittekind
וביאס אותי שלא נשארתי
אבל יאללה
הולך מפורק עם פיצוצים ברגליים את ההליכה לאוטובוס שנראת כמו נצח
כבר היה טור יחסית ארוך לאוטובוסים
אבל לא כמו יום קודם הפעם היו מלא אוטובוסים
ככה שמעמיסים אחד אחרי השני ברצף
אז תוך איזה 5 דקות אני בפנים
מחזיק את עצמי לא להרדם ב40 דקות נסיעה האלו
ואז הליכה למלון
ושוב מקלחת ולישון
03.08
מתעוררים
איתי כבר פורש לתפוס מטוס
אני ורונן יוצאים ליום טיול בעיר קובלנז
סתם תמונה מהחלון של המלון

רונן הולך על סאבוואי
אני על 3 פיצות ברוקולי וטירס
(היה חזק דווקא)


טוב שנזכרתי לצלם אחרי שכבר אכלתי
אבל מרוב חפירות נמס לי המוח
הדבקתי את רונן בצננת שלי

מצטלמים על גבי דברים שאין לנו מושג מה הם חח





טוב שלא התלוננתי כל היום על שמתפוצצות לי הרגליים חח
וישבתי על לא מאט ספסלים
מסכן רונן היה צריך לסבול אותי חחח
אבל היה אחוש צחוקים
קונים סאבוואי לארוחת ערב
וזהו חוזרים למלון ולישוווןןןןן
04.08
מתעוררים מתארגנים אורזים ויוצאים לתחנה מרכזית
רונן ממשיך את הטיול ברכבת לברלין וגם משם המשיך ללונדון
(מניאק חח)
אני לצערי לוקח רכבת לשדה תעופה בפרנקפורט חזרה לחרא שלנו פה בארץ
ואין יותר באסה מלראות את השלט של אלעל חחח
טוב ממתין לטיסה יש שעתיים אז הולך לאכול
ולשם כך צריך לעבור למפלס אחר
עובד בדיקה בטחונית והמאבטחים מחרימים לי את הקצף גילוח
וגם בודקים אם יש לי חומר מתפוצץ על הסווצ'רט
נו שיהיה לפחות לא החרימו לי את הבושם
טוב דופק ארוחה קלה

וחוזר לבדיקות של השער את הטיסה שלי לשם שינוי
ופה כן זיהו את הבושם שלי
ושואלים אותי מזה ולהראות להם במסך
אני משחק אותה שאין לי מושג ולא מבין מה אני רואה במסך
כן בטח פחח
בקיצר בסוף מוציא את הדורדורנט ואומר שזה בטח זה
ומשחררים אותי
ככה שגם פה לא החרימו לי את הבושם איזה כיף חח
לא מבין מה הקטע שאי אפשר לעלות נוזל למטוס
כאילו רואים שזה קצף גילוח או בושם ובודקים
ועדיין לא מרשים
שיהיה
טוב זהו מגיע לארץ לצערי ופה מסתיים המסע
היה מטורף לגמרייייייי
שמח שהצלחתי באמת להסתובב בין רחבות כפי שתכננתי ולא נתקעתי רק ברחבה אחת
סיכום הסיכום:
הסאונד היה ממש טוב בכל הרחבות חוץ מבאופן אייר
מתישהו גם אכלתי וקניתי שתיה כן כן אני לא רובוט חח
אם הליין-אפ יהיה מטורף שנה הבאה גם כן אז טוסו טוסו וטוסו חובה
הפקה מטורפת לגמרי
וזהו נראה לי
קישורים לגלריות תמונות
Links to my Galleries:
on Facebook:
01.08 part 1
01.08 part 2
02.08 part 1
02.08 part 2
on Don't Stay In:
01.08 part 1
01.08 part 2
02.08 part 1
02.08 part 2
קישורים לוידאו שצילמתי
Links to my videos:
ATB: youtube | facebook
Enter the Classic Terminal: youtube | facebook
Toyax: youtube | facebook
CJ Bolland: youtube | facebook |
Ferry Corsten: youtube | facebook
Roland Casper: youtube | facebook
Tiesto: youtube | facebook
Da Hool: part1 - youtube | facebook ___ part2 - youtube | facebook
Giuseppe Ottaviani: youtube | facebook
Sorgenkint / Man at Arms vs. Sorgenkint: youtube | facebook
Judge Jules: youtube | facebook
Dave Clarke: youtube | facebook
Dr. Motte: youtube | facebook
Paul van Dyk: youtube | facebook
Fireworks: youtube | facebook
Robert Natus: youtube | facebook
Felix Krocher: youtube | facebook
Tillmann Uhrmacher: youtube | facebook
Arkus P.: youtube | facebook |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Toyax
What do you think of the classic terminal? |
It was really fantastic!!! :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|