return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
nån som kan rekommendera en bra email-tjänst?
View this Thread in Original format
reveal
måste byta email...
jag vill undvika ställen där man får spam på (tex hotmail), och jag är heller inte intresserad av att betala för den

någon som kan rekommendera nåt?
Beamish
http://www.home.se
reveal
quote:
Originally posted by Beamish
http://www.home.se


är det web-interface, eller kan man kolla sin mail via tex outlook?
Beamish
det går bra att köra POP3 med outlook lr liknande
SWE_TRANCE
Smidigast är ju att använda sin ISP's mailtjänster som de flesta har...
SteveTranz4ever
Jag har också www.home.se
Har haft den tjänsten sen jag skaffa en dator och jag tycker den funkar klockrent med allt... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement