|
nån som kan rekommendera en bra email-tjänst?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
måste byta email...
jag vill undvika ställen där man får spam på (tex hotmail), och jag är heller inte intresserad av att betala för den
någon som kan rekommendera nåt? |
|
|
| reveal |
är det web-interface, eller kan man kolla sin mail via tex outlook? |
|
|
| Beamish |
| det går bra att köra POP3 med outlook lr liknande |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Smidigast är ju att använda sin ISP's mailtjänster som de flesta har... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har också www.home.se
Har haft den tjänsten sen jag skaffa en dator och jag tycker den funkar klockrent med allt... :) |
|
|
|
|