TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
סינטיסייזרים מדליקים
View this Thread in Original format
uzi
כולם כבר מכירים את שולחן הסינטזה ההוא אז עכשיו יש כמה חדשים:
משושים בעיניים וגם באוזניים
http://www.youtube.com/watch?v=AklKy2NDpqs
מקלדת הרמוניה בצורת משושים
http://www.youtube.com/watch?v=D7OeRkXWTtQ
ועכשיו במרובעים
http://www.youtube.com/watch?v=F0A8xR8ieek
THE_BLUE_DRAGON
אהבתי את הראשון עם האפקטים בצד
את השני המקלדת לא אהבתי היא משעממת טילים
והריבועים בסוף משהו חזק
;)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אהבתי את הראשון עם האפקטים בצד
את השני המקלדת לא אהבתי היא משעממת טילים
והריבועים בסוף משהו חזק
;)
מה שהוא אמר :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement