|
צריך עזרה בקשר לדיסק
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
שמעו בטח אתם לא תדעו אבל ננסהההה
לפני 8 שנים בערך היה דיסק
Trance Mix 4
זה היה או של הד ארצי או של NMC MUSIC
ורסמי הוא היה נדיייייייר שיאאאא
בקיצור היה לי אבל נאבד
ואני לא מצליח למצוא
מישהו אולי מכיר\יודע דרך להשיג או משהו כזה
מספיק טראקליסט
תודהההההה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי אין לי שמץ...
מצטער |
|
|
| DjNumShum |
מדברים על נוסטלגיה גם אני מצאתי אלבום ישן ומעולההההה
CJ Stone - Welcome to the Club Live Vol.9
למי שיש או שמע או משהו
תגידו מה זה האפקט הזה שיש בכל הסט
כזה דיסטורשן כזה כזה פתאום יש קטע עם צלילים מטליים כאלה
באיזה מיקסר יש כאלה אפשרויות? |
|
|
| Segev |
| לפני 8 שנים עוד לא ידעתי איך קוראים לי אבל אפשר לברר ;) |
|
|
| yahel222 |
יש לזה יותר משמעות מסתם דיסק
זה היה הדיסק ששמענו אני וחברים שלי שהזמנו חשפנית
היינו אז בכתה ז אני חושב.....איזה נדיייר זה היה
הראשונים בגיל שלנו חחחחחח
אבל אל תיבהלו לא זיינו אותההה
בחיים לא |
|
|
| Ariels |
,כן בטח
תכף גם תגיד שאני שפוי |
|
|
|
|