return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צריך עזרה בקשר לדיסק
View this Thread in Original format
yahel222
שמעו בטח אתם לא תדעו אבל ננסהההה
לפני 8 שנים בערך היה דיסק
Trance Mix 4
זה היה או של הד ארצי או של NMC MUSIC
ורסמי הוא היה נדיייייייר שיאאאא
בקיצור היה לי אבל נאבד
ואני לא מצליח למצוא

מישהו אולי מכיר\יודע דרך להשיג או משהו כזה
מספיק טראקליסט


תודהההההה
NeMeSiS1234
אחי אין לי שמץ...
מצטער
DjChook
ואלה אין לי מושג
DjNumShum
מדברים על נוסטלגיה גם אני מצאתי אלבום ישן ומעולההההה
CJ Stone - Welcome to the Club Live Vol.9

למי שיש או שמע או משהו
תגידו מה זה האפקט הזה שיש בכל הסט
כזה דיסטורשן כזה כזה פתאום יש קטע עם צלילים מטליים כאלה
באיזה מיקסר יש כאלה אפשרויות?
Segev
לפני 8 שנים עוד לא ידעתי איך קוראים לי אבל אפשר לברר ;)
yahel222
יש לזה יותר משמעות מסתם דיסק
זה היה הדיסק ששמענו אני וחברים שלי שהזמנו חשפנית
היינו אז בכתה ז אני חושב.....איזה נדיייר זה היה

הראשונים בגיל שלנו חחחחחח

אבל אל תיבהלו לא זיינו אותההה
בחיים לא
Ariels
,כן בטח
תכף גם תגיד שאני שפוי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement