return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Xetro - Ruins of Metsada [Dark tech psy trance perhaps?]
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אהלן כולם, טראק חדש תגידו לי מה דעתכם...
קצת יותר פסיכדלי הפעם, מבוסס על סיפור מצדה...

link:

http://www.mediafire.com/?0be4rahz9tt
Flotser
ההפקה והסאונד איכותיים כמו שציפיתי ממך
:p

אבל לטעמי הוא קצת מונוטוני מדי וחסר כיוון..
למשל הבאס הוא מאוד בסיסי והוא לא משתנה לאורך כל הקטע
הקטע מתחיל מאוד מגניב, אבל אחרי דקה 4 הוא כבר די מאבד כיוון לדעתי

אבל כמו שאמרתי נשמע מקצועי
והייתי בשמחה חופר לצליליו בשעת ליל מאוחרת
:crazy:
Vortex_SA
אחרי דקה 4 זה כבר הסוף של הקטע... אז בחרתי שלא להוסיף כלום כי כבר יבוא הקטע הבא... אבל אולי להוסיף? מה אתה אומר?
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אחרי דקה 4 זה כבר הסוף של הקטע... אז בחרתי שלא להוסיף כלום כי כבר יבוא הקטע הבא... אבל אולי להוסיף? מה אתה אומר?


תלוי מה תוסיף :p
מה שיש כרגע אחרי דקה 4 קצת מאבד כיוון כמו שאמרתי,
אבל אני אשמח לשמוע גרסה אחרת שתכין!
Vortex_SA
אני יעבוד על משהו לקראת ה
trance unite
שפתחו בפורום של היוצרים... אני אעלה את זה כשאני אסיים
HyPeRSoNiC
אחי,
הלינק לא עובד...
יש לך איך לסדר את זה במקרה?
Vortex_SA
לינק חדש! :)

https://rcpt.yousendit.com/58877157...726b89b741ce950
HyPeRSoNiC
אחי
נשמע טוב
אבל באמת הדקה הרביעית קצת לא קשורה....
וגם לקראת הדקה הרביעית קצת הגזמת לדעתי עם הרעש של המקדחה. :eyespop:

אבל חוץ מזה - אהבתי :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement