|
TiËsto & Ferry Corsten Schrijven Samen Dance Geschiedenis Op Dance Valley Festival! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| Wordt die bende nog uitgezondent ergens? Geschiedenis moet ook op mp3 vlak geschreven worden natuurlijk! |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wordt die bende nog uitgezondent ergens? Geschiedenis moet ook op mp3 vlak geschreven worden natuurlijk! |
Hopelijk wel maar ik ben er bang voor dat dit niet gebeurt. De laatste jaren worden de sets van mr Thijs niet meer (live) uitzonden op de radio... |
|
|
| Donna |
| Mag toch hopen dat je wel aanwezig bent meneer Paul? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Donna
Mag toch hopen dat je wel aanwezig bent meneer Paul? |
Ik moet eerlijk bekennen geachte mevrouw Anja dat ik tot op heden de stap nog niet genomen hebt om kaarten te halen voor dit ontzettend interessante en leuke, doch dure aangelegenheid.
Hoogachtend.
De directie :) |
|
|
| Remy D |
Geef ik de teringtyfus voor het eerst in 10 jaar DV een keer op. Gebeurt er iets waar ik al ing lang van droom, sinds ik Gouryella gehoort heb. De helden bij elkaar achter de draaitafels en dan die nummers draaien. Als ze toch Tenshi draaien met zijn 2en weet ik niet of ik dat mezelf ook zal kunnen gaan vergeven. Voel me bijna net zo kut als na Nederland - Rusland.
Anyway, voor de mensen die dit wel gaan aanschouwen, geniet tot op het bot. Voor dit zou ik mijn Tiesto gig in Sydney opgegeven hebben.... Maarja soms loopt het net even anders dan je hoopt. |
|
|
| tiestoworld |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Hopelijk wel maar ik ben er bang voor dat dit niet gebeurt. De laatste jaren worden de sets van mr Thijs niet meer (live) uitzonden op de radio... |
Dance Valley 2008 powered by SlamFM
Its powered by SlamFM, but the don't broadcast it live.
The next weak on Clubbin the broadcast The best Off Dance Valley.
For more information:
http://www.udc.nl
http://www.slamfm.nl
http://www.dancevalley.com |
|
|
| AirPole |
| Kut met peren. Ik moet op een of andere manier die set van Tiesto en Ferry na vandaag zien te bemachtigen. Ik moet helaas werken, dus kan er weer niet bij zijn. Voor allen die gaan, veel plezier! En ik hoop dat jullie een beetje mooi weer krijgen. Hier in Groningen is het wat bewolkt. |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by AirPole
Kut met peren. Ik moet op een of andere manier die set van Tiesto en Ferry na vandaag zien te bemachtigen. |
+1. Maja, gezien t feit dat Tijs ook achter de draaitafels staat is er n kleine kans denk ik op n release van de set...:(
Maar als ie n voorbeeld neemt aan Ferry (die zo nu en dan nog ns wat lijfmateriaal loslaat), en zich ook n beetje schappelijk toont, horen we volgende week wel n (hopelijk lang) stuk in Clubbin'.:) |
|
|
| Dj_Day-V |
| Ben benieuwd welke nummers ze draaide. Iemand al terug? |
|
|
| magrec |
Ik kon niet tot het einde blijven maar heb Silence nog wel gehoord.
Verder niet de meest bijzondere dancevalley. De minste editie van de 6x dat ik ben geweest. |
|
|
| ahp2002 |
Vimana - We Came
Delerium - Silence (ISOS Remix)
tsja.. wel vaker gehoord in classics setjes.. geen idee of Gouryella ook langs is gekomen, toen was ik al weg!
maar verder goed feestje, lekker modderig.. paar leuke sets gehoord.
leukste tent was Multigroove Classics tent, tering wat een lekkere muziek daar! |
|
|
| Massive84 |
Ik ben ook niet tot het eind gebleven. Ik was zelfs maar eventje gebleven bij flashover tent.
Maar toen ik er was, iemand die daar draaide had een remix van Linkin park - Numb gedraaid. Echt vet nummer en idereen ging los \o/
Ondanks het weer en modder, was het echt kicken. Helaas was echt te moe om Carl Cox volledig mee te maken. |
|
|
|
|