return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Grattis Mindshooter! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
Grattis Grattis!
Vitryss
Gratulerar!
SWE_TRANCE
grattis på födelsedagen :haha:
mindshooter
Hehe ja 17 år fyllda är man nu...
Steve har iofs rätt om hyperstate fast det blir nog ännu mer party om exakt 1 år ;)

Vinylspelare blir dock inte aktuellt då det jag trodde om mina öron verkar stämma...duvet vad jag snackar om steve :(
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
då det jag trodde om mina öron verkar stämma...


vad?
fruktsoppa
GRattis killen! är hemma o e sjuk.. usch.
men vi ses kanske imorrn eller på fredag om jag blir bättre... ha det bra i skolan! MOHAHAHAHA!! :):)
Ravesquad
det e väl bara jag kvar.. :)

GRATTIS MINDSHOOTER!
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal


vad?


tinnitus förmodligen...ska posta en thread om det där senare...alltså sjukdomen
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
tinnitus förmodligen...ska posta en thread om det där senare...alltså sjukdomen


tinitus klassas väl som en skada...inte en sjukdom?
mindshooter
mkt möjligt....Tror det var steve iofs som sa att det var sveriges dolda folksjukdom.... Vet ej...ska kolla upp det

Aendy
Tinnitus, fy faen vilket jäla skit. Hade ett längre fall av det förra sommaren, som tur var gick det över efter tre veckor. Men vilken jäla ångest jag hade, är så jäla försiktig med höga ljudvolymer nu. Hellre öronproppar än sånt jäla skit! GODAMN!
Vizay
ja ghar konstant väldigt lätt tinitus (öronsus å ibland pip) å de e inte kul kan jag säga.....då man e med folk å de e massa ljud runtom en så märks det inte men då man ska t.ex. somna å de e aldeless tyst så märks det som fan...

sänk hellre volymen å slipp tinitus e mitt råd till alla, det är inte värt det!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement