|
Grattis Mindshooter! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| grattis på födelsedagen :haha: |
|
|
| mindshooter |
Hehe ja 17 år fyllda är man nu...
Steve har iofs rätt om hyperstate fast det blir nog ännu mer party om exakt 1 år ;)
Vinylspelare blir dock inte aktuellt då det jag trodde om mina öron verkar stämma...duvet vad jag snackar om steve :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
då det jag trodde om mina öron verkar stämma... |
vad? |
|
|
| fruktsoppa |
GRattis killen! är hemma o e sjuk.. usch.
men vi ses kanske imorrn eller på fredag om jag blir bättre... ha det bra i skolan! MOHAHAHAHA!! :):) |
|
|
| Ravesquad |
det e väl bara jag kvar.. :)
GRATTIS MINDSHOOTER! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
vad? |
tinnitus förmodligen...ska posta en thread om det där senare...alltså sjukdomen |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
tinnitus förmodligen...ska posta en thread om det där senare...alltså sjukdomen |
tinitus klassas väl som en skada...inte en sjukdom? |
|
|
| mindshooter |
| mkt möjligt....Tror det var steve iofs som sa att det var sveriges dolda folksjukdom.... Vet ej...ska kolla upp det |
|
|
| Aendy |
| Tinnitus, fy faen vilket jäla skit. Hade ett längre fall av det förra sommaren, som tur var gick det över efter tre veckor. Men vilken jäla ångest jag hade, är så jäla försiktig med höga ljudvolymer nu. Hellre öronproppar än sånt jäla skit! GODAMN! |
|
|
| Vizay |
ja ghar konstant väldigt lätt tinitus (öronsus å ibland pip) å de e inte kul kan jag säga.....då man e med folk å de e massa ljud runtom en så märks det inte men då man ska t.ex. somna å de e aldeless tyst så märks det som fan...
sänk hellre volymen å slipp tinitus e mitt råd till alla, det är inte värt det! |
|
|
|
|