return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Underworld op LOWLANDS!!!!!
View this Thread in Original format
magrec
Dus geen dancevalley.....


hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe
ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!!
!_PeTrUs_!
Tiesto komt ook!
franzelare
klinkt wel leuk alleen het blijft blowlands :S

dus niet echt onze muziek verder!
!_PeTrUs_!
Timo Maas komt ook btw ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
klinkt wel leuk alleen het blijft blowlands :S

dus niet echt onze muziek verder!


Nah de sfeer is altijd super, en er is best veel dance muziek dit jaar. Er was altijd al wat Dance (Speedy J was er vorig jaar, Ed Rush ook enzo...). Maar er is meer dan dat..ook veel cabaret enzo.
Ik ga er dit jaar weer werken, hoop dat ik Underworld / Tiesto nog kan zien.

Greetz,
SnuggLe
Muppet
quote:
Originally posted by magrec
Dus geen dancevalley.....


hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe
ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!!


Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen)


Greetz muppet
magrec
quote:
Originally posted by Muppet


Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen)


Greetz muppet


hmm dan moet ik kaartjes jatten van me zwager :D
Little Theseus
wat een lol!!!
Ik heb vandaag m'n Lowlands kaartje gehaald, en het wordt dit jaar gewoon nog beter dan de jaren dat ik ervoor was; met Sylverchair, Timo Maas, Tiesto en UNDERWORLD!!!!
Ik baalde al behoorlijk dat ik niet naar dancevalley kon en dus geen tiesto en/of underworld zou zien; maar wat ik echt nooit verwacht had was dat underworld weer op lowlands zou staan deze zomer. 2 jaar geleden het beste optreden van hun tot toen toe en dat gaan ze deze zomer zeker weer verbeteren.
Nog niet alles van lowlands is bekend, maar er komen standaard nog wel een paar drum&bass, techno en progressive dj's bij.
Plus dat de bands van lowlands dit jaar ook helemaal niet slecht zijn.
DanceValley - Ik ga naar Lowlands!!!
:haha: :happy2: :stongue: :rolleyes: :D :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :toocool: :gsmile: :toothless :wtf: :haha: :crazy: :happy2: :tongue3

(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands :D)
basvh
quote:
Originally posted by Little Theseus
wat een lol!!!


(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands :D)


idd ja maar ik zal yoji de groeten doen van je
Little Theseus
quote:
Originally posted by basvh


idd ja maar ik zal yoji de groeten doen van je


:wtf: doe dat ja

BTW Magrec, als UW op Lowlands komt, waarom zegt dat dan per definitie dat ze niet op DV komen?

magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus


:wtf: doe dat ja

BTW Magrec, als UW op Lowlands komt, waarom zegt dat dan per definitie dat ze niet op DV komen?


Naar het schijnt heeft Mojo het enigste recht om UW in nederland te boeken en UDC dus niet :(
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec


Naar het schijnt heeft Mojo het enigste recht om UW in nederland te boeken en UDC dus niet :(


Dat vind ik echt van die KUTstreken :whip: Netzoals PvD die een exclusieviteitscontract heeft met de <> ofzo :mad: terwijl het geweldig was in de Kremlin! grrrrrr
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement