|
foto`s tiesto in eindhoven op koninginnendag??
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
weet iemand of ze d`r zijn, of heeft iemand foto`s hiervan op internet staan??
ik wilde dit al lang vragen maark ben ut steeds vergetuh:crazy:
thnx,
DJ Mantis |
|
|
| mantisnl |
kommop.. zal toch wel iemand iets van weten??
:rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| misschien op ze eigen site, orso, of fanpages, check anders djtiesto.startkabel.nl orso |
|
|
| mantisnl |
k thnx siësta;)
kga `s op hunt naar de foto`s:thepirate |
|
|
| mantisnl |
ok voor de mensen die te lui zijn om ze te zoeken(net zoals ik duz was:o) en die daar waren of ze gewoon willen zien..
 |
|
|
| Optimus |
| uhm.... ze doen t niet:D:D:D |
|
|
| mantisnl |
ok.. mij is d`r dus net 8er dat die teringdingen beschermt zijn:whip:
ik zal ze wel ff uppe op mn eigen server..
i`ll be back.. :happy2:
[edit]
ik kijk duz net op die site.. staat er datie voor 1 uur ofline is:eek:
het hierboven geposte bericht gaat duz niet door.. w8 maar `n uurtje;)
[edit] |
|
|
| total woot |
| dat los je weer mooi op broeder!!!:stongue: |
|
|
| mantisnl |
okiejdookiej.. ze doen ut weer..
bij mij tenminste:tongue3 |
|
|
| Partyhardy! |
| die foto's lijken wel allemaal hetzelfde!! :p ;) |
|
|
| mantisnl |
| argh.. ik haat, ik haat, ik haat, ik haat dat k*t geocities:whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :eyespop: :whip: :mad: :whip: :mad: |
|
|
|
|