|
Records
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
Ik vinnut ook belachelijk (ook wel grappig soms) met die records om in het Guinnes Book of Records te komen, zoals bijvoorbeeld wat ze hier met pinksteren in Raalte hadden bedacht DE GROOTSTE HAMBURGER ter Wereld (3500 kg.):eyes:.... tja je moet dr maar op kome
en in een dorpje bij ons in de buurt ginge ze een record doen van hoeveel mensen je in een bus kan proppen kweenie hoeveel het er zijn geworde
Hier nog wat record filmpies
Bellen blazen met tarantula in je mond
In de lucht surfe Deze is wel VETT!!:crazy::crazy:
Metaal Eten |
|
|
| total woot |
| anyone seen aracnafobia? |
|
|
| TranceFool |
das idd wel kewl jah :)
Als je geld teveel heb moe je es het Guinness Book of Records kopen.....zouk eigenlijk zelf ook wele willen hebben :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
das idd wel kewl jah :)
Als je geld teveel heb moe je es het Guinness Book of Records kopen.....zouk eigenlijk zelf ook wele willen hebben :) |
Uh je kan hem ook gewoon in de bibliotheek lenen hoor |
|
|
| Apoptosis |
| Ik heb die van 2001 of 2000! Was in de aanbieding :p |
|
|
|
|