|
sommarjobb
|
View this Thread in Original format
| toka |
tjena!
är det någon som har fixat nåt sommarjobb? Jag är desperat ute efter ett sommarjobb... nån som vet nåt bra ställe?
jag bor i uppsala
//toka |
|
|
| Trancefella |
| leter också sommarjobb. bor i Örebro, det e bara att hojta! :toocool: |
|
|
| RebeL9 |
fick jobb idag på Burger King :)
har jobbat på mcdonalds tidigare men BK var mycket trevligare. Speciellt trevligare människor och bättre lön :p |
|
|
| Ravesquad |
| Jag har inte heller nått än:( |
|
|
| reveal |
inte jag heller :(
*hoppas att nån arbetsgivare läser tråden* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by RebeL9
fick jobb idag på Burger King :)
har jobbat på mcdonalds tidigare men BK var mycket trevligare. Speciellt trevligare människor och bättre lön :p |
haha trevligare människor...beror juh på vilken man väljer iofs :p Jag har jävligt trevliga arbetskamrater :)
Har äntligen fått min löneökning oxå så nu stannar jag!!
Blir sommarjobb på jobbet i sommar 5 dar i veckan :disbelief |
|
|
| robstar |
"Hej Frasse heter jag å jobbar som Vaktmästare"
Om ni gillar action välj nått annat å jobba med...
De e så tråkigt... :wtf: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by robstar
"Hej Frasse heter jag å jobbar som Vaktmästare"
Om ni gillar action välj nått annat å jobba med...
De e så tråkigt... :wtf: |
lol :D
du mind...ere svårt å ta sig in på McDonken lr?...skulle behöva ett jobb under sommaren känner jag :) |
|
|
| Gaby |
| jag kanske får sparken :( |
|
|
| Aendy |
| Vill inte strö salt i såren... men... :) Jag var tvungen att välja vilket sommarjobb jag skulle ta, hade tre anbud. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Gaby
jag kanske får sparken :( |
dårå...inte skött ditt jobb lr? :( |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by Vizay
du mind...ere svårt å ta sig in på McDonken lr?...skulle behöva ett jobb under sommaren känner jag :) |
Va jag hört så är det lätt att få jobb där, man behöver inte direkt nån utbildning om man säger så :D
//DJ_A |
|
|
|
|