return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
יש גביע!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ariels
אני בדר"כ מעדיף לשוחח בפורום של טראנס על טראנס
אבל זה מאורע ממש מיוחד
קיצור כמו שאודי אמר יצאתי מהבסיס היום ב 1 בצהריים ונסעתי לצומת מורשה
קיצור היה שם נהג נאצי אחד שלא העלה אותי על האוטובוס כי לא היה לי חוגר
קיצור אז הלכתי מצומת מורשה עד האיצדיון ברגל וקניתי כרטיס לשער 11 כמובן
משם נסעתי לשינקין לפאנקי פיש והבאתי אותה ב3 וינילים
the truth, woodoorave, always on my mind

היה גם ויניל של
dast licht- take off

משהו מדהים הויניל שקוף צהוד כזה כמו עדשות של משקפי קלאב
חבל על הזמן השתנתי במכנסים שראיתי אותם
קיצור חזרתי לרמת גן והפקדתי את הנשק בשלישות הראשית ומשם לאיצטדיון
שער 11- אלוהים איזה אוירה
בבעיטה שג'ובאני החטיא היה לידי איזה אחד בן 16 שהתעלף כמעט מרוב התרגשות
הרמתי אותו מהיד ואמרתי לו שאני לא אתן לו לפספס את הגול של הגביע
אלוהים - איזו אוירה
זה אחד הימים היותר מאושרים בחיים שלי

ועוד זיינו את מכבי חיפה הערבים האלה
שהיה את המבצע בשכם כל ערבי שעצרנו ושאלנו אותו איזה קבוצה הוא אוהד אמר שהוא אוהד מכבי חיפה
ככה זה קבוצה של פלשתינאים

הקופים הרוקים, מעתיקים שירים, יציע ג עגלה, מכבי חיפה חיזבאלה

ובהקדשה ממני אליכם

כאן אריאל שפיצר, שער 11
oDrori
אבל בכל זאת אני שם רק על שתי קבוצות בליגה שזה מכב"י חיפה וגם על בית"ר... שתיהם אני שונא אימים
:p
אז יאללה מכב"י
yahel222
שמעו היתה אווירה משהו בנזונהההה
הרבה זמן לא הרגשתי ככה - בערך מאותו דרבי נורא שבו נמני הורחק

קיצר בגרות באנגלית עושים מהר מהר ישר 4 וחצי יוצאים
הביתה אוכלים מחליפים בגדים ולמשחק
בדרך על האופנוע אני וחבר מצפצפים שנינו עם דגלים חולצות צעיפים
בטירוףףףףףףףףף
מגיעים תופסים מקום שעה וחצי מעודדים רצוף
מתחיל המשחק - בקושי עמדתי על הרגלים
פתאום איגביני מול שטראובר....לאאאאאאאא אבל בועט החוצה
אח"כ לירן מציל
ואז רוסו מחטיא - איזה משחק גרועעעעעעעעעעעעעעעעע כמה החמצות
בקיצור ככה כל המשחק בפחד.....ואז הפנדלים
כמעט התעלפתי רציתי כבר לצאת מהמגרש מרוב מתח
ואז זה בא....נמני .....ויש גביעעעעעע

פיני בלילי חד-גבה
הפועל לא בשלב הבא
הגביע הוא צהוב
אבי נמני מזל טוב
אואואואואוואואוווו
Ariels
ה-פ-ו-ע-ל
ת-ל א-ב-י-ב
ח-י-ז-ב-א-ל-ל-ה
Scorchio
רוסו הבנזונה הזה
שעתיים אני מול הטלוויזיה כמו טמבל
מחכה לגול של חיפה והמעפן הזה מחטיא!
תמיד הזונה הצהובה מצליחה איכשהו להשתרלל עם הגביע.
פייי סעמק
חיכיתי לדאבל כבר אינעל אביהם.
Segev
אה אה אה עד הפועל
תרדו אחד על השני כמה שאתם רוצים אבל עד הפועל אנחנו עשינו היסטוריה
:whip:
Ariels
נכון באמת עשיתם הישג מדהים
יחסית לקבוצה של ערבים שהאוהדים שלהם
אומרים שהם שמחים כשילדים
אוהדי בית"ר מתים בפיגועים
TranceGiant
hi
i reas about this player, meni levi, who lies in coma in hospital. what exactely happened and when did it happen? was it a car accident or even a bomb attack?
Scorchio
חחחחח לא
הוא פשוט היה באמצע משחק ופתאום התעלף ומאז הוא חסר הכרה...
nimrod levi
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחח לא
הוא פשוט היה באמצע משחק ופתאום התעלף ומאז הוא חסר הכרה...


גם אם אתה אוהד חיפה...
זה לא מצחיק בכלל
:whip: :whip:

Scorchio
לא התכוונתי לצחוק על מני לוי
פשוט באותו רגע מה שעדי רשם הצחיק אותי
yahel222
טראנס גי'אנט -
למני היו בעיות בלב....קיצר יום אחד באיזה משחק נגד בית"ר פתאום הוא קיבל דום לב ....למזלו היה רופא מומחה ביציע שישר בא לדשא והציל אותו אבל הוא נשאר חסר הכרה מאז....:( :( :( :(
הכי חשוב שיתעורר

ולכל אוהדי הפועל אתם יכולים להזדיין כי עוד 5 שנים לא יזכרו מה עשיתם ולאן הגעתם ורק יזכרו מי זכה בתארים
ואתם סתם אפסים נשארתם בלי כלום
ושנה הבאה מכבי מביאה דאבל !!!!!!!!!!!!!! בעזרת השם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement