|
Amsterdam Street Parade - 8 juni 2002
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
8 juni is in Amsterdam de Streetparade...Georganiseerd door Legalize!
Meer info op: http://www.positiverave.org
Ik denk dat ik wel ff ga kijken wat t allemaal is...nog meer TA's die er heen gaan?
Btw...had Eye-riz hier ook niet iets mee te maken? |
|
|
| DjSuez |
| Mij niet gezien, ik ga lekker naar de Dance Parade..dat die Amsterdammers nou alles na moeten doen...:rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| Echt een papagaaienstad Amsterdam.:D Maar ga er niet heen, één dance parade in Nederland is wel genoeg en das toch de parade in Rotterdam, altijd gezellig daaro. |
|
|
| total woot |
| Rotterdam rulez! |
|
|
| New Wave |
Nexus zal ook aanwezig zijn.
Iris, mogen Optimus en ik extra vagant achter op de trekker?
:D ik weet zeker dat we dan heel China acher je wagen hebben dansen.:p |
|
|
| Optimus |
Godverrrrr
das al 2 dagen na Sixpack!:)
Ghehehe, ik kom wel verkled als Spiderman als we op de wagen mogen ghehehe:D:D:D |
|
|
| TranceFool |
Ik gaat ook lekker naar Rotterdam :)
Trouwens ik zat op teletekst te kijken van Yorin en daar zag ik ergens in augustus dacht ik dat er in rotterdam een groot openlucht dancefestival is.....en volgens mij bedoelen ze hier niet de FFWD mee. Ben de naam ff kwijt, maar heeft iemand anders hier misschien al wat van gehoord?:) |
|
|
| franzelare |
Ik ga gewoon lekker naar amsterdam en naar rotterdam!!
niet van dat benauwde!! :D |
|
|
| Eye-Riz |
Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt.
Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD.
Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground.
Nexus doet niet mee. We hebben gekozen voor een zomerstop, hoewel we vorige week pas echt hebben besloten om niet mee te doen. Reden is dat we geen tijd hebben gehad sponsors te zoeken en vervoer te regelen. Het kost alleen maar geld, het levert niets op (op zich niet erg, maar we hebben het geld gewoon niet). Maar volgend jaar zijn we zeker van de partij, met of zonder sponsors! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt.
Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD.
Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground.
Nexus doet niet mee. We hebben gekozen voor een zomerstop, hoewel we vorige week pas echt hebben besloten om niet mee te doen. Reden is dat we geen tijd hebben gehad sponsors te zoeken en vervoer te regelen. Het kost alleen maar geld, het levert niets op (op zich niet erg, maar we hebben het geld gewoon niet). Maar volgend jaar zijn we zeker van de partij, met of zonder sponsors! |
ik heb net me spiderman pak gehaald...
grrrr, dan maar volgend jaar:(:(:( |
|
|
| joesterizor |
| ik mag waarschijnlijk draaien op Legalize , alleen wel 1 nadeel is dat het op een techno kar is , terwijl ik progressive draai.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by joesterizor
ik mag waarschijnlijk draaien op Legalize , alleen wel 1 nadeel is dat het op een techno kar is , terwijl ik progressive draai.... |
gheghe, laat mij dan maar draaien, onee gheghe, ik moet nog eerst oefenen op technics :D wil er iemand omnitronics ruilen voor technics :p?
Nexus niet meer mee?!?!?!?
/me hangt zijn BH en stringetje weer in de kast :( :( |
|
|
|
|