return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Roger Sanchez lirar....
View this Thread in Original format
Xplorer76
.... på Sture den 31 Maj.
läs mer på www.mtve.com
doter
har hört om denna fest på MTV skulle gärna gå fan!

ska nån dit?

va kostar d?
Kraith
För de som är för slöa att surfa till siten :)

CYAN | STOCKHOLM

Sturecompagniet, May 31, Doors open 21-05

- Main Floor ROGER SANCHEZ + Tony Zoulias support
- DHR Tom Pyl + Soul-Henrik
- Jazz Room Andres Lokko + Playboy-Marse
- Rainbow Room Stefan Wendin
- Rock Bar Maria & Josephine from Sahara Hotnights

Buy your clubbing ticket now at Pet Sounds, Andreas Skivor, Pitch and JUS. Admission SEK 190 + booking fee

Entrance subject to search. Promoter reserves the right to refuse admission. Minimum age 20.
Gaby
Vilka ska dit?
Tyvärr så missar man nog det här fast... jag kommer ju ligga i solen med en piña colada så det e lugnt :D Japp jag försvinner ett tag nu igen ;)
Ravesquad
vart ska du? får jag följa me?:)
fruktsoppa
det är fan dags aatt fixa falsklegg alltså
Gaby
Vilka va där?
Hörde att det var lite dåligt upplägg och så...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement