|
לא מאמין למראה עיניי
|
View this Thread in Original format
| epsilon1 |
Offer Nissim feat. Maya - For Your Love (Sied van Riel Remix) [Tune Of The Week]
מהאסוט של היום, כן כן, תאמינו, זה אמיתי לגמרי.
מה לעזאזל?????????????????????????????????
איך זה הגיע לכאן???!!!
שלא תגידו שאני אומר את זה רק בגלל שזה עופר, הטראק עצמו מגעיל אותי...אבל על טעם ועל ריח וכו'..בכל מקרה - מסחרה!!!!!!!! |
|
|
| Vortex_SA |
כי התכנית שלו זה ממש אנדרגראונד...? :)
הורדתי את התכנית לראות איך הטראק... והוא לא הכי להיט... בכלל הקטע היחיד שאהבתי בכל הסט הזה היה 22
Exposure - Magic Impulse
פשוט טראק אגדי... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כי התכנית שלו זה ממש אנדרגראונד...? :)
הורדתי את התכנית לראות איך הטראק... והוא לא הכי להיט... בכלל הקטע היחיד שאהבתי בכל הסט הזה היה 22
Exposure - Magic Impulse
פשוט טראק אגדי... |
נכון, כי
M.I.K.E.
הוא אגדי! |
|
|
| sh33p |
בעיני, הטראק הזה של עופר הוא היחידי שאני מסוגל להאזין לו
חוץ מזה ברמיקס הזה הוא לא רע בכלל |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by uzi
נכון, כי
M.I.K.E.
הוא אגדי! |
בוא לא ניסחף, יש לו גם דברים לא משהו בכלל, אבל כבודו במקומו מונח :) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בוא לא ניסחף, יש לו גם דברים לא משהו בכלל, אבל כבודו במקומו מונח :) |
יש לו הרבה טראקים שלא לטעמי. |
|
|
| hypotenuse |
| I L.I.K.E M.I.K.E :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מקווה שזה לא ינוגן בחמישי
למרות שאם זה קטע השבוע
וזה קטע ישראלי
והוא בא לארץ
אז הוא בטח יחשוב שהוא מפרגן לנו בלנגן אותו
אבל נו נקווה שיהיה טוב ויהיה טראנס
מקסימום אני אלך לישון איזה שעה וחצי בחדר הקטן בזמן שהוא ינגן אלקטרו כמו שקרה כבר לפני איזה פעמיים שביקר בהאומן
אני זוכר אותי כותב לו בפאלפון שינגן טראנס ולא אלקטרו והוא עושה לי שהוא עולה לאט לאט
מה לאט מהההההה שעתיים וחצי לפניו ניגנו אלקטרו שיט אז למה הוא צריך גם מה ההבדל לעזזל תתחיל מטראנס וזהו
גם ככה הוא עבר לטראנס בהמשך
זה רק הבדל של שעתיים וחצי אלקטרו לפניו או שלוש וחצי שעות של אלקטרו
גם ככה יגיע המעבר לטראנס אז למה לעזזל צריך להתחיל עם אלקטרו
איזה פיגור לא יאומן
וזהו חברים עוד הודעת מרירות קשה תוצרת גיל הדחליל
ועם כל זאת נתראה בחמישי חחחחח
:D
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC !!! |
|
|
| TTman |
כן, גם אני כמו כולכם הייתי בהלם שזה נוגן בתוכנית האחרונה.
לדעתי הוא כן ינגן את זה בארץ, הרי עופר ישראלי.. אז בטח ארמין חושב שכולם פה חולים על עופר..
:) |
|
|
| Viber |
update:
נכנס לאוסף הבא של ארמין. |
|
|
|
|