return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לא מאמין למראה עיניי
View this Thread in Original format
epsilon1
Offer Nissim feat. Maya - For Your Love (Sied van Riel Remix) [Tune Of The Week]


מהאסוט של היום, כן כן, תאמינו, זה אמיתי לגמרי.

מה לעזאזל?????????????????????????????????

איך זה הגיע לכאן???!!!
שלא תגידו שאני אומר את זה רק בגלל שזה עופר, הטראק עצמו מגעיל אותי...אבל על טעם ועל ריח וכו'..בכל מקרה - מסחרה!!!!!!!!
Vortex_SA
כי התכנית שלו זה ממש אנדרגראונד...? :)

הורדתי את התכנית לראות איך הטראק... והוא לא הכי להיט... בכלל הקטע היחיד שאהבתי בכל הסט הזה היה 22

Exposure - Magic Impulse

פשוט טראק אגדי...
uzi
quote:
Originally posted by Vortex_SA
כי התכנית שלו זה ממש אנדרגראונד...? :)

הורדתי את התכנית לראות איך הטראק... והוא לא הכי להיט... בכלל הקטע היחיד שאהבתי בכל הסט הזה היה 22

Exposure - Magic Impulse

פשוט טראק אגדי...

נכון, כי
M.I.K.E.
הוא אגדי!
sh33p
בעיני, הטראק הזה של עופר הוא היחידי שאני מסוגל להאזין לו
חוץ מזה ברמיקס הזה הוא לא רע בכלל
Vortex_SA
quote:
Originally posted by uzi
נכון, כי
M.I.K.E.
הוא אגדי!


בוא לא ניסחף, יש לו גם דברים לא משהו בכלל, אבל כבודו במקומו מונח :)
uzi
quote:
Originally posted by Vortex_SA
בוא לא ניסחף, יש לו גם דברים לא משהו בכלל, אבל כבודו במקומו מונח :)

יש לו הרבה טראקים שלא לטעמי.
hypotenuse
I L.I.K.E M.I.K.E :D
THE_BLUE_DRAGON
מקווה שזה לא ינוגן בחמישי
למרות שאם זה קטע השבוע
וזה קטע ישראלי
והוא בא לארץ
אז הוא בטח יחשוב שהוא מפרגן לנו בלנגן אותו
אבל נו נקווה שיהיה טוב ויהיה טראנס
מקסימום אני אלך לישון איזה שעה וחצי בחדר הקטן בזמן שהוא ינגן אלקטרו כמו שקרה כבר לפני איזה פעמיים שביקר בהאומן
אני זוכר אותי כותב לו בפאלפון שינגן טראנס ולא אלקטרו והוא עושה לי שהוא עולה לאט לאט
מה לאט מהההההה שעתיים וחצי לפניו ניגנו אלקטרו שיט אז למה הוא צריך גם מה ההבדל לעזזל תתחיל מטראנס וזהו
גם ככה הוא עבר לטראנס בהמשך
זה רק הבדל של שעתיים וחצי אלקטרו לפניו או שלוש וחצי שעות של אלקטרו
גם ככה יגיע המעבר לטראנס אז למה לעזזל צריך להתחיל עם אלקטרו
איזה פיגור לא יאומן

וזהו חברים עוד הודעת מרירות קשה תוצרת גיל הדחליל
ועם כל זאת נתראה בחמישי חחחחח
:D

SAVE THE REAL TRANCE MUSIC !!!
TTman
כן, גם אני כמו כולכם הייתי בהלם שזה נוגן בתוכנית האחרונה.

לדעתי הוא כן ינגן את זה בארץ, הרי עופר ישראלי.. אז בטח ארמין חושב שכולם פה חולים על עופר..

:)
Viber
update:

נכנס לאוסף הבא של ארמין.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement