return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
François Live @ ID&T (pg. 2)
View this Thread in Original format
total woot
DAMN!
wat kan die kerel toch lekker draaien (heb m al op t-e gezien, en toen vond ik m ook al de koning van de avond).

zkal vanmiddag ook wel ff kijken of ik nog wat herken, moet eerst ff een eindexamen maken :(

grtzz
WooT
Optimus
ik ben m nu aan t luisteren

Klinkt lekker!:)

strax ff comment erop ghehehe:D:D:D
Optimus
01 (00.00) ID
02 (04.29) ID
03 (09.00) Mark Norman - Overkill (orginal mix)
04 (14.20) Essential DJ Team - Bad Boys (Club mix)
05 (18.51) ID
06 (22.13) ID
07 (27.00) ID
08 (33.19) ID (met piano solo van Linkin Park - In the End)
09 (37.33) ID Marcel Woods - De Bom (DJ Francois Remix)
10 (42.00) ID
11 (47.13) ID
12 (52.24) House of Fun - Call me and me (DJ Yoeri mix)

dat stukkie met Linkin Park is wel leuk, maar echt goed mwaahhhh...
TimeportE
01 (00.00) ID
02 (04.29) ID
03 (09.00) Mark Norman - Overkill (orginal mix)
04 (14.20) Essential DJ Team - Bad Boys (Club mix)
05 (18.51) ID
06 (22.13) ID
07 (27.00) ID
08 (33.19) ID (met piano solo van Linkin Park - In the End)
09 (37.33) Marcel Woods - De Bom (DJ Francois Remix)
10 (42.00) Energizer - Welcome 2 The Stage
11 (47.13) The Moon - Shake It (CJ Bolland mix)
12 (52.24) House of Fun - Call me and me (DJ Yoeri mix)

en deze klopt !
ScuL
quote:
Originally posted by Optimus
dat stukkie met Linkin Park is wel leuk, maar echt goed mwaahhhh...


je moet er van houden hè.. muziek is en blijft een subjectieve zaak :)
maar sowieso het is een lekkere set..
thx voor de ID's trouwens mannen hopelijk komt er nog meer uit de bus rollen.. (heb zo'n idee dat de meesten van deze platen behoorlijk onbekend zijn en ergens in een duister hoekje liggen :D)
rellivisit
Weet je wat je doet. Je stuurt die lijst naar [email protected], vraagt aan meneer Francois Zoontjens of hij ff wil invullen wat de andere nummers zijn en je bent klaar. Die vent is zwaar relaxed! De koning van de afterparty. Hij sluit dit jaar ook het frequence festival af en gaat binnenkort stamphouse draaien in de shaft :crazy: Dus gewoon mailen en klaar is kees.

Greetz.
TranceFool
01 (00.00) ID
02 (04.29) ID
03 (09.00) Mark Norman - Overkill (orginal mix)
04 (14.20) Essential DJ Team - Bad Boys (Club mix)
05 (18.51) ID
06 (22.13) ID
07 (27.00) Darkman - Mindcontroller ??
08 (33.19) (met piano solo van Linkin Park - In the End) = Walt & Feliz- Endless
09 (37.33) Marcel Woods - De Bom (DJ Francois Remix)
10 (42.00) Energizer - Welcome 2 The Stage
11 (47.13) The Moon - Shake It (CJ Bolland mix)
12 (52.24) House of Fun - Call me and me (DJ Yoeri mix)
ScuL
Heb 'm gemailed. Ben benieuwd..
ScuL
Owja!! Die kerel ownt! :D

quote:

Ik schreef:

Allereerst; wat een fantastische set heb je woensdagavond weggezet bij Q-Dance op ID&T radio.

Nou is naar aanleiding van deze set een discussie los gebarsten op het TranceAddict forum.

We hebben een deel van de nummers uit de set kunnen identificeren,

en zouden je hééél dankbaar zijn als je het lijstje zou kunnen aanvullen cq corrigeren..



quote:

DJ François reageert om 20:53

Ik zal ’s even terug luisteren voor je ik laat deze week wel even iets aan je weten

BTW top dat jullie de mix leuk vinden en kom ’s een keer in de zino langs

Greetzzzz

DJ Francois


En om 21:25

01 (00.00) Snatchers - Ghosts
02 (04.29) Retro Junky – Played by the DJ
03 (09.00) Mark Norman - Overkill (orginal mix)
04 (14.20) Essential DJ Team - Bad Boys (Club mix)
05 (18.51) ID weet ik ff niet meer ik heb de mix zelf niet meer beluistert maar daar komen jullie wel achter
06 (22.13) Montini experience – My house is your house 2002
07 (27.00) Darkman - Mindcontroller (unreleased version)
08 (33.19) Walt & Feliz- Endless
09 (37.33) Marcel Woods - De Bom (DJ Francois Remix)
10 (42.00) Energizer - Welcome 2 The Stage
11 (47.13) The Moon - Shake It (CJ Bolland mix)
12 (52.24) House of Fun - Call me and me (DJ Yoeri mix)
hamburgerboefje
Ik heb em inmiddels ook gecheckt en ik moet zeggen dat deze set ongeloofelijk roeleert. De cd's van de zino zijn ook tering goed en uiteraard door mr François gemixt...

raoel
De set is idd zwaar goed, en francois is ook erg gaaf, heeft altijd een toppie platenkeuze.
Heb hem nog niet lie gezien, ben nog niet naar de zino geweest, zal er ook wel nooit van komen.
Dat ie maar eens gewoon op normale tijden in de insonia draait, das iets relaxter.
Tall21
Joh....laatst nummer van multidubbers - in the end gedownload van AG. Is ook met linkin park melodietje erin.

Wou die Walt & Feliz maar s ff luisteren, maar die kan ik op AG nog niet vinden.......weet iemand of dit niet gewoon hetzelfde nummer is??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement