return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שיניתי את השם כדי שלא תגידו שעברתי על בטחון שדה... :)
View this Thread in Original format
Major_X
היי חברים!

אחרי ההופעה של ארמין אתמול, אני רוצה להוריד את כל מה שפורסם ב- TRACKLIST.

אנא תפרסמו פה או בפרטי לאיזה שרת עלי להתחבר ב- Direct Connect כדי להוריד את השירים.

אייל.
Viber
מזל שנתת לט'רד הזה כותרת כזאת שאדמינים מחו"ל לא יבינו על מה מדובר.
uzi
quote:
Originally posted by Viber
מזל שנתת לט'רד הזה כותרת כזאת שאדמינים מחו"ל לא יבינו על מה מדובר.

חחחחח... יותר קל להוריד את הפרקים של ארמין לאחרונה.
THE_BLUE_DRAGON
הנה קישור לשרת תהנה: ftp://142.934.67.92
:thepirate
Major_X
אם אני מצליח להתחבר לשרתים ב- DC אבל לא מצליח לעשות חיפוש, מישהו יכול להגיד לי למה זה קורה?
Viber
תראה שיש לך את הקליינט הכי חדש - זה מאוד חשוב
אם אני לא טועה הגרסה הכי חדשה היא 0.70 של דיסי פלאס פלאס (זה שיש בסאונדפורג').

שים לב שאתה מתחבר למספר שרתים בו זמנית.



וזהו, לא נעים לי לצער את אילן מעבר לזה.
זה כאיל הוא מנהל את אתר ש"ס ואתה פתחת ט'רד מקיף על ג'נה ג'יימסון עם סרטונים מלאים ותמונות
:)
Glenn-Holmes
בגדול...זה נושא לשיחות פרטיות ולא מעבר...
ובכל זאת לראות אנשים שחוזרים לכתוב כאן זה מרגש...חבל שזה רק כשהם צריכים משהו:rolleyes:
Major_X
היי Glenn-Holmes,

אני גם שמח לכתוב מידי פעם אבל זה לא רק כשאני צריך משהו... בעיקרון אני מסתובב פה הרבה בשביל לקרוא את כל מה שאתם כותבים ומעלים ונהנה מאוד, אבל לצערי לשבת ולכתוב קצת קשה לי מחוסר זמן.

יש מצב שראיתי אותך אצל ארמין באומן?

אייל.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Major_X
היי Glenn-Holmes,

אני גם שמח לכתוב מידי פעם אבל זה לא רק כשאני צריך משהו... בעיקרון אני מסתובב פה הרבה בשביל לקרוא את כל מה שאתם כותבים ומעלים ונהנה מאוד, אבל לצערי לשבת ולכתוב קצת קשה לי מחוסר זמן.

יש מצב שראיתי אותך אצל ארמין באומן?

אייל.


לא הפעם מאחר וכמו שכתבתי בטופיק מהמסיבה הזו נעדרתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement