return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה עלה בגורלה של מועדון ה"זונה" Zona ?
View this Thread in Original format
black_mammmba
זוכרים לפני כשנתיים היה מועדון "איכותי" בחולון, בשם הזונה.
המועדון היה מביא אז דיי גיי מחו"ל
דוגמת קוסמיק גייט,מארקו וי ויהון חילין.

מה עלה בגורלו ? מדוע נסגר ?
:(
DJMIKE
ממה שאני זוכר כשעבדנו איתם, ביום יום היו עושים שם אירועי קייטרינג למינהם וכנראה שפשוט עברו לעשות את זה בפול טיים.
שני האחים שהיו אחראים על המסיבות שם עברו לעשות מסיבות ב
TLV
ובטבע

אבל גם עליהם לא שמעתי הרבה זמן
YoavK
אני רק יכול לומר שכעת המקום נקרא "מועדון היקב" והייתי עובר שם בכל בוקר משביז בדרכזי לבסיס.

אגב, זה היה מועדון של רוסים בלבד (או לטובת יוצאי חבר העמים, אם להיות פוליטיקלי קורקט).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement