|
זהו... יש קאם באק!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
WB man
טוב שחזרת... ומזל טוב גם ממני על האי די אס אל [= |
|
|
| DJ-Energy |
המממממממ
אני אמרתי למוש תודה כבר אבל
תודה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ומה שחן הביא לך -אני הבאתי לו
וכאן איזה 4 אנשים שותקים את הפיות שלהם |
What about the tips that i gave u??? ;) |
|
|
| Scorchio |
| מוזר אני לא מצליח להיכנס לאתר שמוש נתן לי |
|
|
| DjChook |
קודם כל מוש אתה יודע טוב מאד שאני מעריך את זה שאתה עוזר לי
שנית אני לא הבאתי לגיל את מה שהבאת לי אלא פאב אחר
יש לי משהו כמו 20 פאבים ל
GTA3
רובם כמו גם מה שאתה הבאת לי
TOO MANY USERS
בסוף מצאתי אחד מהיר במירק שעבד טוב
אבל שנתתי אותו לגיל כבר הוא נמחק
אז הבאתי לו את כל הרשימה של הפאבים שהיו לי בשביל זה
מודה, גם שלך היה שם
אבל לא משם הוא מוריד
בכל מקרה, למרות שאתה יודע שאמרתי לך, תודה ! |
|
|
| Dj-2TaLL |
למי איכפת מאיפה יש לכם?!
העיקר שיש לכם!!!
(תודה מוש!!!)
אחרי הקריזה שחטפת עלי מגיע לך קצת הוקרה...:nervous: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איתן תודה על הטיפים אתה גדול אתה ענק....
אין עליך תודה גבר....
;)
|
בבקשה אחי, אני תמיד פה.....:tongue3 |
|
|
| Hell_Copter |
| איתן גבר... למה אתה מדבר אל עצמך?? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איתן גבר... למה אתה מדבר אל עצמך?? |
אל עצמי אתה לא רואה שאני הגבתי על הודעה של מוש???:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אל עצמי אתה לא רואה שאני הגבתי על הודעה של מוש???:stongue: |
וגם שמתי לב שמוש לא שם את ההודעה שכתבת :disbelief
גם אתה שתית קולה?? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וגם שמתי לב שמוש לא שם את ההודעה שכתבת :disbelief
גם אתה שתית קולה?? |
הוא התלונן על זה שלא אמרו תודה על הלינקים שהוא הביא אז אני התלוננתי על זה שהוא לא אמר תודה על הטיפים שהבאתי לו
ב
GTA3
אז החלטתי להודות בשמו |
|
|
|
|