return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
זהו... יש קאם באק!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
WB man
טוב שחזרת... ומזל טוב גם ממני על האי די אס אל [=
DJ-Energy
המממממממ
אני אמרתי למוש תודה כבר אבל
תודה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ומה שחן הביא לך -אני הבאתי לו

וכאן איזה 4 אנשים שותקים את הפיות שלהם


What about the tips that i gave u??? ;)
Scorchio
מוזר אני לא מצליח להיכנס לאתר שמוש נתן לי
DjChook
קודם כל מוש אתה יודע טוב מאד שאני מעריך את זה שאתה עוזר לי

שנית אני לא הבאתי לגיל את מה שהבאת לי אלא פאב אחר

יש לי משהו כמו 20 פאבים ל
GTA3
רובם כמו גם מה שאתה הבאת לי
TOO MANY USERS
בסוף מצאתי אחד מהיר במירק שעבד טוב
אבל שנתתי אותו לגיל כבר הוא נמחק

אז הבאתי לו את כל הרשימה של הפאבים שהיו לי בשביל זה

מודה, גם שלך היה שם
אבל לא משם הוא מוריד

בכל מקרה, למרות שאתה יודע שאמרתי לך, תודה !
Dj-2TaLL
למי איכפת מאיפה יש לכם?!
העיקר שיש לכם!!!

(תודה מוש!!!)
אחרי הקריזה שחטפת עלי מגיע לך קצת הוקרה...:nervous:
MoSH_MaN
איזה קריזה?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איתן תודה על הטיפים אתה גדול אתה ענק....

אין עליך תודה גבר....
;)




בבקשה אחי, אני תמיד פה.....:tongue3
Hell_Copter
איתן גבר... למה אתה מדבר אל עצמך??
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איתן גבר... למה אתה מדבר אל עצמך??


אל עצמי אתה לא רואה שאני הגבתי על הודעה של מוש???:stongue:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano


אל עצמי אתה לא רואה שאני הגבתי על הודעה של מוש???:stongue:


וגם שמתי לב שמוש לא שם את ההודעה שכתבת :disbelief
גם אתה שתית קולה??
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


וגם שמתי לב שמוש לא שם את ההודעה שכתבת :disbelief
גם אתה שתית קולה??


הוא התלונן על זה שלא אמרו תודה על הלינקים שהוא הביא אז אני התלוננתי על זה שהוא לא אמר תודה על הטיפים שהבאתי לו
ב
GTA3

אז החלטתי להודות בשמו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement