|
Gouryella - Ligaya
|
View this Thread in Original format
| Vitryss |
lite besviken...hoppas hela är bättre....
klår juh inte direkt Tenshi och Gouryella.... fan nu blev jag sugen att lyssna på dem igen, :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Den e bra, kanske inte den bästa men vi kommer få höra mer av denna det är jag säker på iaf.
Kommer ju säkert komma en massa roliga mixar på den också...
Tack reveal för dela med dig av detta smak prov :gsmile:
C-ya... |
|
|
| Beamish |
| dom kommer ladrig göra en lika bra låt som Walhalla |
|
|
| lonne |
Svårt att avgöra med en så kort rip,men jag tycker att dom flesta
Gouryella produktionerna är ok och inte mkt mer..
Med andra ord så har jag inga förväntningar på denna låt och tror inte heller att den kommer tilltala mig på ngt speciellt sätt.
Men för alla som gillar Gouryella så är det ju kul med en ny låt..:) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by lonne
Svårt att avgöra med en så kort rip,men jag tycker att dom flesta
Gouryella produktionerna är ok och inte mkt mer..
Med andra ord så har jag inga förväntningar på denna låt och tror inte heller att den kommer tilltala mig på ngt speciellt sätt.
Men för alla som gillar Gouryella så är det ju kul med en ny låt..:) |
Instämmer. Den här halvt utdöda formen av trance slår mej som ganska tråkig och glad på ett jobbigt sätt. Vad är Gouryellalåtarna jämfört med t.ex. Kamaya Paintersproduktionerna? |
|
|
|
|