return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Rockit
View this Thread in Original format
magrec
Nog mensen die zaterdag naar Rockit gaan?
Voor mij de beste line up van alle NL festivals.
Siesta
Loveland doet echt niet onder
TranceFool
Rocken met die handel!!!!!!! :eyespop:
Aanwezig :D

En ik vind de line-up toch wel een stukkie beter dan Loveland...
magrec
Loveland is opzich niet slecht nee maar ik mis een beetje dit soort acts:

Luna City Express:
http://nl.youtube.com/watch?v=BqxoVZwTTVQ

Einmusik
http://nl.youtube.com/watch?v=zbwjapjDvFM

Andomat 3000
http://nl.youtube.com/watch?v=bx-sGrW4t-4

Verder natuurlijk 3 uur sasha :cool:
Little Theseus
Op Loveland is het publiek veel gayer.

Had graag Rockit aangedaan, eerlijkgezegd al bijna mn kaartje gekocht tot ik opeens naar de zwarte cross moest :eyes:
Have fun op rockit guys, volgend jaar ben ik er weer.
Frenkieee
Ik ben erbij! Lekkere lineup en van wat ik er van gehoord heb lijkt het met de sfeer e.d. ook goed te zitten (wordt mn 1e keer).

Loveland heeft Prydz & Leger, maar daar is alles ook mee gezegd ;) Had nog graag gegaan maar ga die dag op vakantie dus t zit er helaas niet in.
basvh
Line-up zeker cool. Beetje van alles wat en het weer wordt super. Toch heb ik al andere plannen. Baal er wel van dat ik dit jaar beetje weinig festivals bezoek. Maar ja ben wel weer op Love Family Park geweest en de cocoon club dus dat verzacht de pijn enigsinds. :D
Djeebie
Aanwezig :cool:
basvh
Mijn originele plannen zijn ge-canceled. :whip: Dan toch maar naar rockit!!!! kaartjes net binnen!!!! See you at the front!!!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
basvh
En wat vonden we ervan???

AL met al heel tof dagje. Goede muziek gehoord, relaxte sfeer en lekker intiem i.v.m met de extrema's. Vind het festival terrein echt top met het strand, de glijbanen, het heuveltje en de bossen!!

Top:
- Gek doen bij de Wighnomy Bros
- De hamburgers
- Andre Galuzzi
- Bart Skill and 2001
- Isis (iedereen bij het quasi hippe GZG stond zo stil als een hond. Behalve ik en nog 2-3 andere. Wij heel de tijd handjes omhoog etc. Isis een aantal keren naar ons kijken en lachen. Ze is wel een leuke dame ;) )

Min:
- 45 min in rij staan (levens gevaarlijk met die hitte)
- Lee Burridge --> Laat tech-house & 'minimal' aub over aan de mensen die het kunnen of uit duitsland komen. Echt dramatisch
- Lawler zie Burridge. Als ik bij Lawler ben wil ik gewoon goede engelse prog horen en niet dezelfde techno hitjes die je overal hoort.
- Een overijverige stage manager bij Isis
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
- SMS-en op de beamers bij de 365 tent. Kom op we zijn toch niet in de Snollywood
- Hollandse party mentaliteit --> Zoals een maat van het treffend omschreef: In duitsland op feesten krijg je niet pijn in je benen maar in je armen. Daar gaan echt om het nummer de handen massaal in de lucht en wordt er gejoeld. Op Rockit was het 1 keer in het uur als je geluk had. In nederland is het wel weer een stuk gezelliger op een feest. Dat dan weer wel!

Uiteindelijk was het een leuk en gezellig en vooral geslaagd dagje! Volgend jaar als het aan mij ligt gewoon weer.

Glaniskanis
quote:
Originally posted by basvh
- Isis (iedereen bij het quasi hippe GZG stond zo stil als een hond. Behalve ik en nog 2-3 andere. Wij heel de tijd handjes omhoog etc. Isis een aantal keren naar ons kijken en lachen. Ze is wel een leuke dame ;) )

Die anderen waren mn vrienden en ik dan :) We stonden er tot de stekker eruit ging
magrec
quote:
Originally posted by basvh
- Lee Burridge --> Laat tech-house & 'minimal' aub over aan de mensen die het kunnen of uit duitsland komen. Echt dramatisch
- Lawler zie Burridge. Als ik bij Lawler ben wil ik gewoon goede engelse prog horen en niet dezelfde techno hitjes die je overal hoort.

Hahaha lawler draait al 2 jaar zo hoor en burridge nog langer. Minimal freaks die ik ken waren zelfs enorm onder de indruk van burridge. Het is niet de meest makkelijke muziek die hij draait en zeker niet de standaard minimal plaatjes. Vond zelf wel dat burridge een half uur lang te diep ging en toen kakte het een beetje in.

Lawler vond ik echt heerlijk en sasha was meesterlijk!

Isis draaide ook meer dan prima en vond het daar best gezellig bij de GZG. Reden waarom de boel moest stoppen was vanwege het onweer. Opzich wel logisch als je midden op het water staat......

en in de 365 mag tent ging toch wel meer dan genoeg de handen in de lucht, zeker tijdens sasha.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement