return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Feessie in Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie
Ziet r goed uit! En lekker dichtbij :D


10 minuten met tram:p:haha: :happy2:
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus


10 minuten met tram:p:haha: :happy2:


Altijd baas boven baas he... :rolleyes:

Voor mij een half uurtje trammen...
Optimus
quote:
Line-up Sound/Vision Dancefestival Den Haag bekend gemaakt

Op 27 juli 2002 is het zo ver. Het Sound/Vision Dancefestival vindt dan voor de eerste keer plaats op het Malieveld in Den Haag. Opzet van het festival is een unieke samensmelting tot stand te brengen van dance met een snufje cultuur, of andersom. Aan de line-up zal het niet liggen.



Sound/Vision...

Sound/Vision heeft een buitengewoon smaakvol gezelschap dance-artiesten weten te booken. Het festivalterrein is onderverdeeld in vijf area’s en een hoofdpodium. De stijlen zijn: progressive/tech-house, techno, house/US garage, Drum’n’Bass en Electro.

Hieronder alvast een tipje van de sluier:
Deep Dish, Luke Slater (Live), The Producers (Live), Max Graham, Remy, Technasia, Joachim, Damon Wild, Lawrence Burden, Aril Brikha (Live), DJ Dame, Silicone Soul, Terry Francis, Jori Hulkkonen, Digital, Nubian, Laidback Luke vs Benny Rodriques, Detroit Grand Phuba’s

En dat is nog niet alles!

Meer info de komende weken via www.soundvision.org.
AlFerox
quote:
Originally posted by eieregooie


Altijd baas boven baas he... :rolleyes:

Voor mij een half uurtje trammen...


voor mij 3 kwartier! :D


, dan zit ik dus het langst van iedereen in de tram! :mad:
Optimus
quote:
Originally posted by AlFerox


voor mij 3 kwartier! :D


, dan zit ik dus het langst van iedereen in de tram! :mad:


ttt, zit jij 3 kwartier in de tram vanuit de VS?:D:p:happy2:
AlFerox
quote:
Originally posted by Optimus


ttt, zit jij 3 kwartier in de tram vanuit de VS?:D:p:happy2:


en jij 10 minuten vanuit Hong Kong zeker! :crazy: ;)
Donna
quote:
Originally posted by AlFerox


voor mij 3 kwartier! :D


, dan zit ik dus het langst van iedereen in de tram! :mad:


Zou voor ons ook 3 kwartier zijn,maar dan lekker in t autootje dus is nie erg met een lekker cdtje derin:p
Optimus
quote:
Originally posted by AlFerox


en jij 10 minuten vanuit Hong Kong zeker! :crazy: ;)



!:p
MaGiK54
Ter aanvulling van de vooralsnog bekende line-up:
Bandulu, Jamie Anderson, Francesco Farfa, Lemon 8, Tom de Neef aka Plastika, Pako & Frederik, Stef, Deepspace, Shapeshifter, Diabaldee, Mr. Wix, Real, Overdose.

Prijs van dit feessie wordt € 35,00 excl fee.
Optimus
een feestje in Den Haag wordt niet zo vaak gehouden, dus ik kom wel:)

MaGiK54
Zal ook aanwezig zijn, eindelijk gebeurd er eens wat in Den Haag. En tram 9 stopt voor mijn deur en dan ben ik binnen een kwartier op het malieveld :D
MaGiK54
Lijkt me nu genoeg redenen om naar Den Haag te komen op 27 juli.

After the party (which will end at 00.00 hrs) «O» is very proud to host an official afterparty of this festival with some of the worlds finest DJs: PER (Earth) MAX GRAHAM (UK) REMY (...) At the «O» we'll continue to party on till 8 o'clock in the morning. More information about this party will follow shortly!

Lijk inmiddels wel iemand van de Den Haagpromotieteam :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement