return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dumonde @ KREMLIN - 1 juni 2002
View this Thread in Original format
Rodneysh
Ik zag net dat Dumonde op 1 juni in KREMLIN staat tijdens de CD release party van ITWT 007 van Misja Helsloot. Er zullen de hele avond gratis CD's uitgedeeld worden. Wel gaaf als je het mij vraagt. Wie gaan er allemaal?
ScuL
whoa wel vet, Dumonde roelt!
prob is alleen dat ik dan in de HMH sta op QlubTempo :P
Cosmic Guy
Lijkt me gaaf. Dumonde roeleren idd.
Geven ze die Cd's aan iedereen dan? Dan heb je de entree er al uit en een leuke avond. Dubbel plezier
SnuggLe
VA-In_Trance_We_Trust_007-Mixed_by_DJ_Misja_Helsloot-CD-2002-???

Hij is ook al uit op mp3 ja. Geweldige cd! Ook supergave covers...van Paaseiland. Ik denk dat ik um maar ga kopen.
Nu wachten op ISOS3 :)

Greetz,
SnuggLe
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
VA-In_Trance_We_Trust_007-Mixed_by_DJ_Misja_Helsloot-CD-2002-???


waarom die vraagteken erachter ipv normaal?:D
Rodneysh
Ik weet niet of iedereen een CD krijgt. Zal wel weer zoals met Armin van Buuren zijn dat elke 30ste bezoeker een CD krijg ofzo. Ik had er in ieder geval 1. HMH is te hard voor me
Rodneysh
Herstel, elke 50ste. Net even naar Kremlin gemaild
Rodneysh
Niet echt veel animo blijkbaar. Waar gaat iedereen heen dan?
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Rodneysh
Niet echt veel animo blijkbaar. Waar gaat iedereen heen dan?


qlubtempo :)

en als ik niet ging zou ik nog niet daar naar toegaan, omdat ik het idee wel eens heb dat je bij die tent om het minst of geringste tegengehouden word en daar reis ik het hele land niet voor door.

+ dat wij (de meesten althans) dumonde wel gezien hebben op TE... tis dus niet van: WOOOOOOT eindelijk istie in nederland...(overigens draaide jam X vorige week bij mij in de buurt. zonder dat ik het wist dus:whip:
Cosmic Guy
quote:
omdat ik het idee wel eens heb dat je bij die tent om het minst of geringste tegengehouden word en daar reis ik het hele land niet voor door.


Hehe, dat had ik dus vorige week bij Armin van Buuren:whip: :whip:

Maar ik woon gelukkig dichtbij. Kvind het nog steeds nergens op slaan, maar ja...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement